۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۵۱۷۴۵

سفر چند روزه معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور به آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور به همراه یکی از اعضای شورای عالی حوزه در سفر به استان آذربایجان‌شرقی با مدیران، معاونان و اساتید مرکز استان دیدار کردند.
حوزه علميه طالبيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام فرحانی، معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور در سفر به استان آذربایجان شرقی که با حضور حجت الاسلام نواب، عضو شورای عالی حوزه های علمیه همراه بود، وضعیت آموزشی، پژوهشی، اداری، حقوقی و ... مدارس علمیه استان را مورد بررسی قرار دادند.

 


بنابر این گزارش، هیأت اعزامی از مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور ضمن دیدار با مدیر استانی و معاونان حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در تبریز خواستار ارایه پیشنهادات حوزویان در خصوص مسائل اداری، حقوقی، آموزشی و قوانین مربوط به مدیریت حوزه های علمیه شدند.

 


همچنین معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور و عضو شورای عالی حوزه های علمیه طی سفر به شهرستان بناب، در حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب این شهر حضور یافته و جلسات متعددی با مدیریت، معاونان ستادی، اساتید و مدیران سطح یک، دو و سه این مرکز علوم دینی برگزار کردند.

 


دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی، امام جمعه و تولیت مدارس علمیه بناب و حجت الاسلام محمدرضا باقری بنابی، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه های سفر حجج اسلام فرحانی و نواب به شهرستان بناب بوده است.

 


گفتنی است، قرار است شنبه هفته آینده حجت الاسلام عماد، معاون پژوهشی حوزه های علمیه کشور نیز در سفر به آذربایجان شرقی از مدارس علمیه این استان بازدید و حوزویان را در جریان آخرین وضعیت برگزاری جشنواره علامه حلی قرار دهد./935/پ203/ب4

ارسال نظرات