۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۵۱۸۷۲
امام جمعه موقت ساری:

تحریم های غرب تاثیری در اراده ملت ایران در دستیابی به اهداف انقلاب ندارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری با تاکید بر این که ملت ایرام مردمی مقام و استوار هستند، بیان داشت: تحریم ها و تهدیدهای دشمنان نمی تواند تاثیری در اراده و ایمان والای این مردمان بزرگ داشته باشد.
امام جمعه ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری، امروز در خطبه های نمازجمعه مرکز استان مازندران با بیان این که تقوا امر ارزنده ای است که باید در راستای تحقق آن تلاش شود، گفت: انسان باید همواره در تلاش بوده تا در راستای ترویج تقوا در وجود خود گام بردارد.


وی با اشاره به این که به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص)، بیان داشت: رزمایشی ارزشمندی از سوی دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه تنگه هرمز صورت گرفته است که جای قدردانی دارد.


امام جمعه موقت ساری با بیان این که در این رزمایش قدرت نظامی ما به جهانیان نشان داده شده است، تصریح کرد: رزمایش پیامبر اعظم نشانگر قدرت نظامی ایران اسلامی بود که آن را به کشورهای غربی نشان دادیم.


وی با بیان این که ایران اسلامی از قدرت خوبی برخوردار بوده و زیر سلطه ایادی استکباری نمی رود، گفت: ما با همه توان در راستای تحکیم و ترویج دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده و مقاوم هستیم.


حجت الاسلام قاسمی، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز در جایگاه عزت و عظمت قرار دارد که تلاش های شوم دشمنان نمی تواند تاثیری در اراده این ملت داشته باشد.


وی با تاکید بر این که ملت ایرام مردمی مقام و استوار هستند، بیان داشت: تحریم ها و تهدیدهای دشمنان نمی تواند تاثیری در اراده و ایمان والای این مردمان بزرگ داشته باشد.


امام جمعه موقت ساری با گرامی داشت روز بزرگداشت شهدا، تصریح کرد: شهدا از عزت و عظمت بسیاری برخوردار بوده و ما مدیون خون های پاک این عزیزان هستیم که باید سیره گرانقدر شهدا به نحوی شایسته ترویج پیدا کند.


حجت الاسلام قاسمی با بیان این که شهدا امروز رفتند و ما در برابر این بزرگواران تکلیف داریم، گفت: باید ادامه دهنده خوبی برای راه شهدای گرانقدر بوده و در مسیر ترویج ارزش ها و آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.


وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود بر این نکته تاکید کردند که نسبت به دشمنان خود بی اعتماد هستیم.


امام جمعه موقت ساری با بیان این که باید شکرگزار انقلاب و امنیت حاکم در کشور خود باشیم، تصریح کرد: امروز مردم عراق توانستند با کمک ایران تکریت را فتح کرده و کمک کار در عراق و سوریه هستیم./950/پ201/ب1

ارسال نظرات