۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۲۵۲۳۹۷
مدیر مرکز فرهنگی قرآنی علی بن باقر مشهد اردهال:

استکبار درپی بدبین کردن مردم نسبت به روحانیت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز فرهنگی قرآنی علی بن باقر گفت: مطالبی در رابطه با مسؤولان، علما و مراجع نقل قول می شود که با واقعیت فاصله دارد و آن مطالب بر گرفته از شبکه های ماهواره ای دشمن است.
شيطان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید حسین کاظمی، مدیر مرکز فرهنگی قرآنی علی بن باقر(ع) مشهد رادهال سه شنبه شب در مراسم عزاداری ایام فاطمیه در جوار مضجع نورانی حضرت سلطان محمود بن امام باقر(ع) روستای دارالسیاده علوی کاشان با اشاره به این که سوء ظن از رذایل زشت اخلاقی است، گفت: از پیامبر اسلام(ص) روایت است که از ظن و گمان، هوای نفس و از شیطان پیروی نکنید.

 

وی افزود: اگر شخصی برای ما خبری آورد، باید صحت و سقم آن را بررسی کنیم و بعد آن را مبنای عمل خود قرار دهیم که غیر از این ممکن است در دام شیطان بیفتیم.

 

حجت الاسلام کاظمی با اشاره به این که از امیرمومنان(ع) روایت است که شجاع ترین مردم کسی است که با هوای نفس خود مبارزه کند، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در خطبه فدکیه به خلفای زمان می فرماید که چرا از شیطان پیروی می کنید، آن شیطانی که قسم خورده است که انسان ها را گمراه می کند.

 

مدیر مرکز فرهنگی قرآنی علی بن باقر(ع) گفت: برخی افراد با پیروی از شیطان تهمت هایی را در رابطه با مسؤولان، علما و مراجع عنوان می کنند که با واقعیت فاصله دارد و این مطالب برگرفته از شبکه های ماهواره ای دشمن است.

 

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمود یکی از راه های نفوذ استکبار، بدبین کردن مردم به روحانیان و علما است، از این رو در حال حاضر 4 هزار شبکه ماهواره ای علیه عما و مراجع تبلیغ می کنند.

 

وی افزود: متأسفانه برخی با پیروی از شیطان و هوای نفس خود و ظن بد به برخی مسائل، مطالبی را در رابطه با نظام و علما مطرح می کنند که به هیچ عنوان با واقعیت مطابقت ندارد.

 

به گفته وی، در رفتار و کردار خود باید از شخصیت هایی مانند حضرت زهرا(س) الگو گرفت که پیامبر(ص) می فرماید علمای امت من خلفا و جانشینان من بر روی زمین هستند، چرا که آنها به تأسی از اهل بیت(ع) رفتار می کنند.

 

حجت الاسلام کاظمی با اشاره به این که در هر کاری باید خدا را در نظر گرفت، چرا که لحظه ای دیگر مشخص نیست که ما زنده باشیم یا خیر، تأکید کرد: مرگ افرد باید برای ما گوشزد باشد تا لحظه ای از یاد خداوند متعال غافل نشویم./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات