۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۲۵۳۶۰۷

جشنواره هنری ادبی شاهچراغ در شیراز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ جشنواره هنری ادبی شاهچراغ(ع) تابستان امسال در هفت رشته مختلف هنری در شیراز برگزار می‌شود.
حرم احمد ابن موسي شاهچراغ(ع) در شيراز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جشنواره سراسری هنری ادبی شاهچراق(ع) تابستان امسال در هفت رشته شعر، داستان، عکس، گرافیک، المان شهری، فیلم و خوشنویسی به میزبانی شیراز برگزار می شود.
 
قابل ذکر است هدف از برگزاری این جشنواره توجه به جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) در کشور و گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی مرتبط با سیره ی ائمه معصومین (ع) به ویژه حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) است.
 
علاقه مندان می توانند آثار خود را در موضوعاتی شامل بیان شخصیت حضرت احمد بن موسی (ع) فدایی حریم امامت و ولایت، نزدیکی و شباهت جایگاه حضرت احمد بن موسی (ع) وحضرت اباالفضل العباس (ع)، احمد بن موسی(ع) کاتب کلام وحی الهی، آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی، جایگاه زیارت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در سبک زندگی ایرانی اسلامی و دیگر موضوعات پیشنهادی به جشنواره ارائه دهند.
 
لازم به ذکر است آثار ارسالی می بایست به طور مستقیم و واضح مرتبط با حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) باشد؛ در غیر این صورت آثار مورد داوری قرار نمی­گیرد.
 
شایان ذکر است شرکت در جشنواره برای عموم آزاد است و شرایط سنی ندارد و شرکت کنندگان باید تا اول تیر ماه 94 آثار خود را ارسال کنند و اختتامیه جشنواره 28 و 29 مرداد در شیراز برگزار می شود.
 
گفتنی است علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق سامانه اینترنتی جشنوارهwww.festival.shahcheragh.com ، ایمیل جشنواره info@festival.shahcheragh.com و بوسیله پست به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
قابل ذکر است بنا به تشخیص دبیران علمی، آثار برتر به صورت کتاب و آلبوم به چاپ خواهد رسید و اصل آثار هنری در اختیار آستان بوده و در نمایشگاه های مربوطه به نمایش در می ­آید./1322/پ203/ف
ارسال نظرات