۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۲۵۳۶۷۳
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

ترویج فرهنگ فاطمی مهم ترین راه مقابله با بدحجابی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: عفاف و پاکدامنی یکی از نمونه های بارز جهاد در راه خداوند است که باید در برابر هجمه های دشمن به سلاح اخلاق اسلامی، ارزش‌ها‌و اعتقادات مجهز باشیم تا آسیبی به جامعه اسلامی وارد نشود.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام ستار علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در دیدار با خانواده مادر پاکدامن نکایی که در دفاع از عفت و پاکدامنی خود کشته شد، اظهار داشت: ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه از طریق تبیین ضرورت حفظ حجاب و رعایت عفت  از مسائل مهمی است که همگان باید در این امر تلاش همه جانبه داشته باشند.

 

وی از این بانوی مکرمه به عنوان نماد عفت در جامعه یاد کرد و گفت: این بانوی نکایی نماد مقاومت، عزت طلبگی و احیاگر عملی عفت اسلامی است که باید الگوی زنان جامعه ما باشد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که حجاب را از جمله دستورات موکد اسلام است، یادآور شد: در قالب آیات متعدد قرآن کریم، خداوند مردان و زنان مؤمن را به رعایت حجاب و پاکدامنی و نیز عفت عمومی دعوت کرده است.

 

حجت الاسلام علیزاده اضافه کرد: نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف از وظایف همگانی در جامعه است که هر کسی باید به اندازه وظیفه خود به این مهم عمل کند تا هر زن مسلمان باحفظ حجاب خود، احساس شرف، عزت و افتخار کند.

 

وی با بیان این که حفظ حجاب و عفاف در جامعه امروز ما که دشمن با همه ادوات جنگ نرم و با هدف نشانه رفتن عفت، پاکدامنی، ارزش ها و اعتقادات وارد شده است امری مهم و ضروری است، خاطر نشان کرد: زنان مسلمان ما با حفظ حجاب به عنوان یک زن ایرانی مسلمان می توانند ایران اسلامی را به جهان معرفی کنند و سفیران حجاب و عفاف در جهان باشند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: خانم فولادی قهرمان عفت و پاکدامنی و مصداق بارز پاکدامنی و عفیف بودن است او از گناه خود را حفظ کرد و این فرهنگ باید بیشتر در بین آحاد مردم تبلیغ شود و این چنین خود و شهر خود را در پاکدامنی معرفی کرد.

 

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: ائمه جمعه، جماعات و مبلغان به این موضوع مهم بیش از پیش بپردازند و همه تلاش کنیم تا فرهنگ عفت و پاکدامنی در جامعه به فراموشی سپرده نشود و اصل مسأله فرهنگ عفت عمومی و اسلامی بیشتر از گذشته تبلیغ شود./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات