۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۲۵۳۸۷۹
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

ما در قطعنامه لوزان به شکل قانونی تحریم‌ها را پذیرفتیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا رسما بیانیه‌ای را در تمام رسانه‌های دنیا بیان می‌کند که تیم مذاکره کننده ما آن را تکذیب نمی‌کند آنها نماینده این ملت هستند چرا مردم را در جریان واقعیات قرار نمی‌دهند.
مهرداد بذرپاش، عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی، شامگاه چهارشنبه در گردهمایی بزرگ دانشجویان و نخبگان "لوزان، بدون روتوش" که در سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، در پاسخ به صادق زیبا کلام گفت: این دولت از پیش هم علاقه به تعطیلی داشت و فکر می‌کرد که پیشرفت کشور از این مسیر فراهم می‌شود.

 

وی افزود: برای تاسیسات هسته‌ای که مقدار غیرقابل وصفی زحمت کشیده شده و لرزه به اندام دشمن انداخته نباید به این آسانی مانند بچه‌پولدارها معامله کرد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: ایران حدود 12 سال دنبال شفاف‌سازی برنامه‌ هسته‌ای خود است در حالی‌که آمریکاییها از همان اول انقلاب تا به امروز در مقابل انقلاب ما صف‌آرایی کرده و به عناوین مختلف فشار به ایران را دنبال می‌کنند.

 

بذرپاش اظهار داشت: در مذاکرات بحث بر سر اعتماد یا عدم اعتماد به تیم مذاکره کنند نیست بلکه بحث بر سر سرنوشت ملت ایران است که بدانیم تیم ‌مذاکره کننده به عنوان نماینده مردم ایران چه تعهداتی به طرف مقابل می‌دهد.

 

وی بیان داشت: آمریکا رسما بیانیه‌ای را در تمام رسانه‌های دنیا بیان می‌کند که تیم مذاکره کننده ما آن را تکذیب نمی‌کند آنها نماینده این ملت هستند چرا مردم را در جریان واقعیات قرار نمی‌دهند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: قطع به یقین فردا شما باید بر اساس بند بند این توافق‌نامه عمل کنید، شما باید درباره ابهاماتی چون تحریم‌ها، پروتکل الحاقی و بازرسی آژانس و سایر موارد در بیانیه پاسخگو باشید.

 

بذرپاش ابراز کرد: اگر فرضا هم قطعنامه‌های شورای امنیت برداشته شود آنها قطعنامه‌های جدیدی را وضع خواهند کرد، ما در قطعنامه لوزان به شکل قانونی تحریم‌ها را پذیرفتیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به همین زودی زمانی‌که در جهان ظلم نباشد ملت بزرگ ایران به سرمنزل مقصود خواهد رسید./807/پ202/ب4

ارسال نظرات