۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۲۵۴۹۱۲
رییس دانشکده روان‌شناسی دانشگاه اسلامی پیشاور:

امام خمینی به شیعیان دنیا هویت بخشید

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشکده روان‌شناسی دانشگاه اسلامی کالج پیشاور، گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی، به شیعیان دنیا هویت و به زنان مسلمان، آبرو، حجاب و عفت داد.
امام خميني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم مدیحه اصغر، رییس دانشکده روان‌شناسی دانشگاه اسلامی کالج پیشاور با علی یوسفی، مسؤول خانه فرهنگ ایران در پیشاور پاکستان دیدار کرد.

 

وی در ابتدای این دیدار، با قدردانی از خانه فرهنگ ایران برای برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه (س) و سخنرانی در این مراسم، گفت: ما هر چه داریم، از بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) است.

 

وی با بیان اینکه رشد کردن در خانواده شیعه افتخار ماست، افزود: امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی، به شیعیان دنیا هویت و به زنان مسلمان، آبرو، حجاب و عفت داد.

 

رییس دانشکده روانشناسی دانشگاه اسلامی کالج پیشاور ادامه داد: خدا را شکر می‌کنیم که زنان ایرانی، دوشادوش مردان انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند و هر روز، زنان ایران اسلامی در تمامی زمینه‌ها پیشرفت می‌کنند.

 

وی افزد: امام خمینی (ره) روز تولد حضرت زهرا (س) را روز زن انتخاب کرد تا زنان از حضرت زهرا (س) الگو بگیرند.

 

مدیحه اصغر در پایان سخنان خود با اشاره به حمله تروریستی به مدرسه ارتش و شهادت شماری از دانش‌آموزان و معلمان این مدرسه، گفت: با گروهی از روان‌شناسان، خدمات بالینی دانش‌آموزان مدرسه ارتش را انجام دادیم که به لطف خدا نتایج خوبی هم در این زمینه کسب کردیم.

 

در ادامه این دیدار، علی یوسفی، مسؤول خانه فرهنگ ایران در پیشاور، گفت: به خوبی می‌دانم که شما یکی از زنان موفق در پاکستان و جوان‌ترین رییس دانشکده روان‌شناسی در دانشگاه اسلامیه کالج پیشاور هستید و تألیفات فراوانی با موضوع رشته تخصصی خود دارید.

 

وی افزود: همچنین شما در بهبود تألمات روحی و روانی دانش‌آموزان مدرسه ارتش که بر اثر حمله تروریستی ایجاد شده بود، نقش مؤثری ایفا کردید و شبانه‌روزی به ارایه خدمات می‌پرداختید.

 

یوسفی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک با حضور در دانشکده روان‌شناسی دانشگاه اسلامیه کالج پیشاور،  به اتفاق با هم راه‌های ارتباط این دانشکده با دانشگاه‌های ایران را بررسی خواهیم کرد./994/ب102/د

ارسال نظرات