۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۲۵۵۰۵۸

اعلام برنامه کوهنوردی طلاب در سال جدید

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی عالیان به تقویم برنامه های موسسه فرهنگی ورزشی عالیان اشاره کرد گفت: موسسه فرهنگی ورزش عالیان در سال 93 حدود 30 اردو فرهنگی ورزشی در روزهای پنج شنبه و جمعه اجرا کرد که 10تا از این اردوها خانوادگی در نظر گرفته شده بود
علي شريفيان مهر، روحاني کوهنورد

حجت الاسلام علی شریفیان مهر، مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی عالیان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تقویم برنامه های موسسه فرهنگی ورزشی عالیان اشاره کرد گفت: موسسه فرهنگی ورزش عالیان در سال 93 حدود 30 اردو فرهنگی ورزشی در روزهای پنج شنبه و جمعه اجرا کرد که 10تا از این اردوها خانوادگی در نظر گرفته شده بود.

وی در ادامه تصریح کرد: موسسه فرهنگی ورزشی عالیان برای سه ماه اول سال 94 حدودا 10 برنامه در نظر گرفته است که 7تا از برنامه آن در تقویم برنامه های موسسه به آن اشاره شده است.

وی در تبیین تقویم برنامه ها گفت: کوهپیمایی خانوادگی طلاب که همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) برگزارشد نخستین این برنامه ها بود و 5صعود به قلل با ارتفاع بالای 3000متر را در برنامه امسال داریم که صعود به قله 3200متری برف انبار نخستین آن است که جمعه 28 فروردین برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: از دیگر برنامه های این موسسه صعود به قله کرکس اصفهان است در حدود 3895متر ارتفاع دارد

که 11و12 اردیبهشت ماه خواهد بود و همچنین صعود به قله 3150 الوند وشنوه در 18اردیبهشت در دستور کار است.

وی سومین صعود را، صعود به قله 3460متری اردهال نامید که اول خردادماه خواهد بود و همچنین صعود به قله کرما در استان مازندران که حدود 4000متر است برگزار می شود.

 حجت الاسلام شریفیان مهر افزود: از این میان 3برنامه به صورت خانوادگی خواهد بود که در قالب گلگشت و طبیعت گردی است که اولین آن جمعه 21فروردین ماه برگزار شد و دیگر برنامه خانوادگی این موسسه 4 اردیبهشت ماه امام زاده نورعلی کرمجگان است.

وی در ادامه افزود: سومین برنامه خانوادگی یک برنامه ویژه به صورت پیمایش جنگل های عباس آباد کلاردشت و بازدید از آبشارهای منطقه و شب مانی در منازل زیبای جنگلی خواهد بود که این اردو 3 روزه  در 24 و 25 و26 اردبیهشت ماه  برگزار می شود.

وی گفت: نام نویسی در این اردوها برا همه طلاب در سطوح مختلف است و ظرفیت آن محدودیتی ندارد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی عالیان گفت: نحوه نام نویسی طلاب در این اردوها و طلاب برای عضویت در موسسه به پنل عضویت  پایگاه اینترنتی موسسه مراجعه کنند.

وی همچنین افزود: طلاب می توانند برای کارآموزی کوهپیمایی، کارآموزی سنگ نوردی، کارآموزی یخ نوردی، کارآموزی غارنوردی و تیراندازی به پنل عضویت پایگاه اینترنتی www.aliyansport.ir مراجعه کنند./1325/ت302/س

ارسال نظرات