۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۵۵۳۷۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ارتش با پشتوانه مردمی در عرصه های گوناگون موفق است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که ارتش با پشتوانه مردمی در عرصه های گوناگون موفق است، گفت: روز ارتش روز پیوند ارتش با ملت است.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران زیر چتر ولایت قرار دارد.

 

وی با بیان این که ارتش از پشتوانه مردمی برخوردار است، عنوان داشت: روز ارتش روز پیوند ارتش با ملت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: ارتش با تکیه بر پشتوانه مردمی و تجهیزات نظامی پیشرفت های قابل توجهی داشته است.

 

وی با اشاره به این که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ارتش در عرصه های گوناگون نقش آفرینی داشته است، خاطرنشان کرد: ارتش در برابر تروریست های ضد انقلاب نیز نقش مهمی داشته است.

 

امام جمعه خرم آباد بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی با تمام توان از مرزها و ارزش های جمهوری اسلامی ایران حراست می کند.

 

رجب ماه ریزش رحمت الهی است

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه ماه رجب را ماه استغفار و توبه بیان کرد و افزود: ماه رجب ماه ریزش رحمت الهی است.

 

وی با اشاره به این که خداوند در ماه رجب بسیار به ذکر الهی و توبه تأکید دارد، اظهار داشت: مؤمنان در ماه رجب ازدعاهای این ماه بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به حمله آل سعود به یمن افزود: با مقاومت مردم یمن بینی آل سعود در یمن به خاک مالیده می شود.

 

آل سعود به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان است

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که آل سعود به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان و دامن زدن به تفرقه بین امت اسلام است، خاطرنشان کرد: آل سعود از نعمت نفت، دلار می سازد و با آن بمب و سلاح جنگی تهیه می کند وبر سر مردم مظلوم می ریزد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی افزود: به فضل الهی امروز یمن توان داخلی خویش را سامان داده است./9451/پ201/ب4

ارسال نظرات