۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۲۵۵۴۷۹

درخواست 30 سازمان پاکستانی برای آتش بس فوری در یمن

خبرگزاری رسا – 30 سازمان مختلف پاکستان با ارسال نامه ای مشترک به دولتمردان کشورھای اسلامی، خواستار توقف فوری حمله عربستان به یمن شدند.
سازمان پاکستاني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، 30 سازمان مختلف پاکستان با ارسال نامه ای مشترک و با امضای علما و شخصیت‌ھای برجسته این کشور از دولتمردان کشورھای اسلامی خواستار توقف فوری حمله عربستان به یمن شدند.


در این نامه از دولتمردان کشورھای اسلامی خواسته شدہ است که با تدبیر و بصیرت و برنامه ریزی مناسب و دقیق توطئه استعمار جھانی در خصوصی مسلمان کشی به دست مسلمان را خنثی نمایند.


روسای سازمان‌ھای پاکستان با تاکید بر این که عربستان نه از سوی یمن بلکه از جانب اسرائیل در معرض خطر جدی است گفتند: خودداری جھان اسلام و کشورھای عربی از جنگ و جدال بر تمام دولتمردان مسلمان الزامی است.


در این نامه از کشورھای اسلامی خواسته شدہ است با دعوت سران دو کشور یمن و عربستان به میز مذاکرہ، برادر کشی را در منطقه پایان داده و خاورمیانه را از نابودی نجات دهند.


آنان از سازمان کنفرانس اسلامی (OIC) خواستند که در خصوص توقف حملات عربستان به کشور یمن و آتش بس فوری نقش برجسته ای ایفا کنند.


روسای سازمانھای و علمای پاکستان تاکید کردند: سران کشورھای اسلامی به جای تجاوز به کشورھای اسلامی و کشتار برادر مسلمان علیه  آمریکا و اسرائیل متحد شوند که آنان اساس مشکلات کشورھای اسلامی هستند./988/ب902/ک
 

ارسال نظرات