۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۲۵۶۰۸۹
با سخنرانی آیت الله علم الهدی؛

مراسم ویژه شهادت امام هادی در حرم رضوی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم عزاداری و سوگواری شهادت مظلومانه امام دهم شیعیان امام هادی(ع) با سخنرانی آیت الله علم الهدی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
امام هادي(ع)

حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با بیان این مطلب اظهار کرد: ویژه برنامه شهادت امام دهم شیعیان، امام هادی(ع) چهارشنبه دوم اردیبهشت ماه مصادف با سوم رجب ساعت 11:00تا13:15 در رواق امام خمینی (ره) برگزار می شود.


وی افزود: در این مراسم آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد به بیان «سیره و شخصیت امام هادی(ع)» و مداحان و ذاکران اهل بیت نیز به مرثیه سرایی و عزاداری می پردازند.


معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: «بیان سیره و زندگانی امام هادی»، «شرح فرازهایی از دعای مکارم الاخلاق»، «اخلاق در قرآن» و «شرح زیارت رجبیه» از موضوعاتی است که در این ایام به آن ها پرداخته می شود.


حجت الاسلم حسینی بیان کرد: سخنرانی حجت الاسلام راشد یزدی به همراه مرثیه سرایی و عزاداری ذاکران اهل بیت سه شنبه و چهارشنبه ساعت 20 تا 22 در رواق امام خمینی(ره) نیز از دیگر برنامه های ویژه شهادت آن امام همام در حرم رضوی است.


وی افزود: ویژه برنامه های زائران غیرایرانی نیز در رواق های کوثر، دارالمرحمه و صحن غدیر و کوثر برگزار می شود که شامل سخنرانی، حلقه معرفت، پاسخگویی به سوالات شرعی و رفع شبهات دینی و کلاس های حرم شناسی است.


معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی یادآور شد: حلقه های معرفت و سخنرانی ویژه خواهران نیز یک ساعت قبل از اذان ظهر و یک ساعت قبل از اذان مغرب در رواق های دارالحکمه و دارالاجه برگزار می شود./1308/ت303/ب4

ارسال نظرات