۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۲۵۶۸۳۲

طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در مساجد بروجرد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: به منظور ترویج فرهنگ قرآنی، طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» ایام اعتکاف در مساجد بروجرد برگزار می شود.
مراسم اعتکاف

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با هدف معطر کردن فضای مساجد با عطر قرآنی، طرح با قرآن در زلال اعتکاف در مساجد مجری اعتکاف بروجرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور مربیان و حافظان برتر شهرستان بروجرد در مساجد عنوان داشت: با اجرای طرح «با قرآن در زلال اعتکاف»، معتکفان با قرائت، مفاهیم و روش های حفظ سوره ای آشنا می شوند.

حجت‌الاسلام جعفرپور با بیان برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای برگزاری آیین اعتکاف افزود: آیین معنوی اعتکاف در 15 مسجد بروجرد برگزار می شود.

وی با اشاره به استقبال مردم بروجرد از برگزاری آیین اعتکاف خاطرنشان کرد: در سال جاری مساجد بروجرد آماده حضور 4000 نفر جهت شرکت در مراسم اعتکاف هستند.

حجت‌الاسلام جعفرپور یادآور شد: در صورت نیاز به ظرفیت بالاتر، نام نویسی افراد و آمادگی مساجد جهت برگزاری آیین معنوی اعتکاف افزایش می یابد.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد اعتکاف را فرصتی مناسب جهت خودسازی دانست و بیان داشت: ایام اعتکاف بهترین فرصت برای تفکر در نعمت های الهی است.

حجت‌الاسلام جعفرپور خاطرنشان کرد: روحانیان و مبلغان بروجرد نیز آماده حضور در مساجد محل تبلیغ خویش و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف هستند.

وی آگاهی بخشی، ارتقا بصیرت دینی و پاسخگویی به سؤالات معتکفان را جمله فعالیت های مبلغان در ایام اعتکاف بیان کرد./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات