۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۵۷۲۱۷

مجلس بزرگداشت آیت الله ملکوتی در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت نخستین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله ملکوتی مجلس بزرگداشتی به همین مناسبت در مسجد مقبره تبریز برگزار می‌شود.
آيت الله مسلم ملکوتي

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ضمن عرض تسلیت به مناسبت نخستین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله ملکوتی از عموم مردم ولایتمدار استان و تبریز شهید پرور دعوت کرد در مجلس بزرگداشتی که به همین مناسبت برگزار می شود، شرکت کنند.

 


وی با بیان این‌که این مجلس از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی منعقد خواهد شد، خاطرنشان کرد: به مناسبت تکریم و تجلیل از مقام شامخ این فقیه وارسته، مجلس بزرگداشتی پنج شنبه هفته جاری از ساعت 10:30صبح تا 12:30 ظهر در مسجد مقبره تبریز برگزار می‌شود.

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: از عموم اهالی غیرتمند و ولایتمدار آذربایجان، به‌ویژه مردم شهیدپرور تبریز دعوت می شود با حضور در این مجلس و قرائت فاتحه، بار دیگر عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت(ع) ابراز کرده و تأکید بر ادامه راه این مبارز نستوه و عالم جلیل القدر کنند.

 


حجت الاسلام تقی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود حضرت آیت الله مسلم ملکوتی را عالم ربانی و فقیه صمدانی، یار دیرین انقلاب و ولایت، مبارز انقلابی و از علمای برجسته حوزه‌های علمیه دانست و گفت: آن فقیه بزرگوار، از استوانه‌های بزرگ علمی حوزه های علمیه بود.

 


وی یادآور شد: مرحوم حضرت آیت الله ملکوتی سالیان متمادی عمر پربرکت خود را در ترویج و نشر شریعت نبوی و فرهنگ علوی و تربیت فضلا، علما و طلاب گذراند و با اخلاق کریمه‌ و فضایل  و مکارم اسلامی، مربی بزرگ برای تشنگان طریق عبودیت و معنویت و استاد جلیل القدر برای حوزه‌های علمیه بود.

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: امام جمعه سابق و فقید تبریز سال‌های سال در سنگر نماز جمعه شهر ولایتمدار و انقلابی تبریز و در کسوت نمایندگی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری منشأ خیرات فراوانی بر این دیار شهیدپرور بود.

 


حجت الاسلام تقی‌زاده فقدان این فقید عالی مقام را برای حوزه‌های علمیه، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر دانست و افزود: از عموم مردم مؤمن و متدین تبریز دعوت می کنیم در مجلس بزرگداشت این عالم ربانی شرکت کرده و بار دیگر نشان دهند که پیوند مردم آذربایجان با روحانیت و حوزه ناگسستنی است./854/ت302/ب4

ارسال نظرات