۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۲۵۷۳۴۷

یادواره 15 سردار و 210 شهید قهدریجان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان از برگزاری یادواره 15 سردار و 210 شهید قهدریجان در پنجم اردیبهشت ماه خبر داد.
يادواره شهدا

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حیدر جعفرزاده مدیر بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان فلاورجان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای قهدریجان گفت: هم زمان با فرارسیدن ماه مبارک رجب، یادواره 15 سردار و 210 شهید سر افراز شهر قهدریجان با برنامه های متنوعی از سوم اردیبهشت آغاز و تا دهم ادامه دارد.

 

وی با بیان این که اختتامیه این یادواره، روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه و با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، افزود: حجت الاسلام ابوترابی روز چهارشنبه، نهم اردیبهشت در این یادواره سخنرانی می کند.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان بیان کرد: آیت الله طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان نیز در این یادواره در روز پنج شنبه، دهم اردیبهشت ماه سخنرانی می کند.

 

وی تصریح کرد: یادواره 225 شهید شهر قهدریجان با اجرای سیدجواد هاشمی در سالن ورزشگاه سرداران شهید قهدریجان برگزار می شود، که در این مراسم از خانواده 15 سردار شهید این شهر، تقدیر و تجلیل می شود.

 

جعفرزاده در پایان با بیان این که یادواره شهدای شهر قهدریجان از برنامه های متنوعی تشکیل شده، گفت: رژه موتورسواران همراه با انتقال ادوات به محل برگزاری یادواره با عنوان گردان شهدا که روز پنج شنبه، سوم اردیبهشت از میدان دفاع مقدس قهدریجان به سمت گلزار شهدا و ورزشگاه سرداران شهید قهدریجان برگزار شد./939/د102/ب4

ارسال نظرات