۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۲۵۷۴۹۵
نماینده پارلمان لبنان:

حزب الله به حمایت خود از ریاست جمهوری میشل عون ادامه می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان تأکید کرد که حزب الله به حمایت خود از نامزدی میشل برای تصدی جایگاه ریاست جمهوری این کشور ادامه می‌دهد.
حسين الموسوي نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، «حسین الموسوی» عضو برجسته فراکسیون «وفاداری به مقاومت» تاکید کرد که حزب الله همچنان بر مواضع خود در حمایت از نامزدی «میشل عون» رییس جریان مسیحی «ملی آزاد» برای تصدی سمت ریاست جمهوری، پایبند است.

 

 

الموسوی در یک نشست سیاسی در شهرک «البزالیه» با تاکید بر لزوم تفاهم در داخل کابینه و عمل به وظیفه قانونگذاری مجلس نمایندگان، از بهانه گیری‌ها و اتهامات برخی گروه‌های سیاسی  مبنی بر اینکه حزب الله در روند انتخاب رئیس جمهور کارشکنی می‌کند، انتقاد کرد.

 

 

این عضو برجسته فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان تاکید کرد که فردی باید به ریاست جمهوری انتخاب شود که آزادی، حاکمیت و استقلال را حفظ کند.

 

وی ثبات مواضع حزب الله در حمایت از نامزدی میشل عون را ناشی از اصول ملی گرایانه و اصرار مقاومت اسلامی بر پاسداری از حاکمیت لبنان، عرب‌ها و مسیحیان از یک طرف و دشمنی با رژیم صهیونیستی از طرف دیگر برشمرد و تاکید کرد: حزب الله نمی‌تواند با ریاست جمهوری فردی موافقت کند که به دشمن بودن اسرائیل ایمان نداشته باشد./983/د102/ک

ارسال نظرات