۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۵۷۶۸۸
با سخنرانی آیت‌الله صفایی بوشهری؛

اختتامیه مرحله استانی جشنواره علامه حلی و بانوی کرامت در بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه مرحله استانی هفتمین جشنواره علامه حلی و سیزدهمین جشنواره بانوی کرامت، با سخنرانی آیت‌الله صفایی بوشهری در بوشهر برگزار شد.
اختتاميه جشنواره علامه حلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، صبح امروز اختتامیه مرحله استانی جشنواره علامه حلی و بانوی کرامت با سخنرانی آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه بوشهر، حجت‌الاسلام خدری مدیر حوزه‌های علمیه استان بوشهر و حجت‌الاسلام جمالی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر، در مدرسه علمیه الزهرا بوشهر برگزار شد.


حجت‌الاسلام جمالی با تبریک میلاد امام جواد(ع) اظهار داشت: رشد 5 برابری کیفی در حوزه‌های علمیه خواهران استان در همه زمینه‌ها، نشان از پیشرفت حوزه‌های علمیه خواهران در استان بوشهر است.


در این مراسم پژوهشگران برگزیده مرحله استانی هفتمین جشنواره علامه حلی و سیزدهمین جشنواره بانوی کرامت معرفی و تجلیل شدند.


آیت‌الله صفایی بوشهری به‌عنوان سخنران ویژه این مراسم تصریح کرد: حوزه‌های علمیه خواهران خط مقدم مبارزه با استکبار است.


وی همچنین ضمن تقدیر از پژوهشگران و برگزارکنندگان جشنواره‌های علامه حلی و بانوی کرامت، از برگزاری جشنواره علامه بلادی در سه سطح استانی، ملی و بین‌المللی خبر داد و گفت: جشنواره علامه حلی یک نقطه آغاز است و طلاب علوم دینی باید با حضور در کرسی‌های آزاداندیشی و فتح قله‌های رفیع علم، نسبت به گسترش کمی و کیفی پژوهش‌های خود در سطح بین‌المللی جشنواره علامه بلادی کوشش کنند.


گفتنی است،‌ یادآوری و تذکر نکاتی درباره مراسم اعتکاف در ایام پیش رو از سوی خانم حقانی و مولودی‌خوانی یکی از خواهران طلبه پایان‌بخش مراسم اختتامیه بود./846/پ203/ب4

ارسال نظرات