۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۵۷۷۰۳
رییس شورای شهر قم:

انتخاب شهردار جدید قم بدون هیچ گونه حاشیه ای انجام شد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای شهر قم با تاکید بر این که انتخاب شهردار جدید قم بدون هیچ گونه حاشیه ای انجام شد، ابراز امیدواری کرد که در دوره مدیریت جدید شهری شاهد تحولات بسیاری خوبی در این شهر مقدس باشیم.
بياتي رييس شوراي شهر قم ديدار شهردار جديد قم با مراجع، علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا مهندس بیاتی رییس شورای شهر قم امروز در حاشیه دیدار با علما و مراجع تقلید قم، ضمن تبریک حضرت جواد الائمه(ع) اظهار داشت: آقای دلبری به سبب بیماری قلبی که داشت، چندین بار از مسؤولیت شهرداری قم استعفاء کرد تا این‌که با درخواست وی موافقت کردیم.

 

وی ابراز کرد: از روز اول که با استعفای آقای دلبری موافقت شد، یقین دانستیم که حضرت فاطمه معصومه(س) ما را در رأی گیری و انتخاب شهردار کمک خواهند کرد.

 

رییس شورای شهر قم خاطرنشان کرد: انتخاب سردار باقری به عنوان شهردار قم، انتخاب بسیار خوبی بود و بدون هیچ حاشیه‌ای در رأی گیری از سوی شورای شهر کار انتخاب شهردار به سرانجام رسید.

 

وی با بیان این‌که امید داریم که شهر قم به واسطه شهردار جدید خود متحول شود، تصریح کرد: حرم حضرت معصومه(س) اصل و سایر مکان‌ها همه فرع هستند و ما همت خود را بر این خواهیم گذاشت تا در اولویت اول به این حرم مقدسه خدمت کنیم.

 

بیاتی در پایان گفت: امیدواریم شعار سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» را حفظ کرده و روز به روز به سوی آبادانی و پیشرفت حرکت کنیم.

 

شایان ذکر است، حسین باقری شهردار جدید قم، بیاتی رییس شورای شهر قم و هیأت همراه امروز با علما و مراجع تقلید قم دیدار کرده و به بیان ضرورت‌های فعالیت عمرانی و فرهنگی در این شهر مقدس پرداختند./997/پ203/ج

ارسال نظرات