۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۲۵۸۶۳۹

تیراندازی در محل نمایش کاریکاتورهای موهن در تگزاس

خبرگزاری رسا ـ بامداد دوشنبه افراد ناشناس در بیرون نمایشگاهی که در آن کاریکاتورهای موهن به حضرت محمد(ص) به نمایش درآمده بود، تیراندازی کردند.
پليس

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، رسانه‌های آمریکایی بامداد دوشنبه گزارش دادند که بیرون سالن همایش و نمایشگاهی در تگزاس که در آن تصاویر و کاریکاتورهای موهن به پیامبر اسلام(ص) به نمایش درآمده بود، تیراندازی صورت گرفته است.
 
بر اساس این گزارش،‌ دو فرد مسلح شب گذشته به وقت محلی بعد از تیراندازی به نگهبان امنیتی مقابل مرکز نمایش کاریکاتورهای موهن به پیامبر اسلام(ص) در حومه «دالاس» در تگزاس، کشته شدند.
 
طبق این گزارش، دو فرد مسلح به سمت مرکز «کرتیس کالول» حرکت و به سمت مأمور امنیتی تیراندازی کردند. افسران اداره پلیس «گارلند» نیز شروع به تیراندازی کردند و دو فرد مسلح کشته شدند.

 

این همایش و نمایشگاه کاریکاتورهای موهن را سازمان «ابتکار عمل دفاع از آزادی» آمریکا برگزار کرده و در واقع مسابقه‌ای برای کشیدن کاریکاتور از پیامبر اسلام است که در پایان به برنده آن 10 هزار دلار جایزه داده می‌شود. مأموران پلیس گفتند، ظاهرا داخل خودروی افراد مسلح وسیله‌ای آتش‌زا وجود دارد و به همین علت گروهی از کارشناسان خنثی‌سازی بمب در محل حاضر شده اند تا خودروی مورد نظر را بازرسی کنند. ساختمانهای نزدیک نیز تخلیه شده است./982/د102/ک

منبع: ایکنا

 

ارسال نظرات