۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۲۵۸۶۵۰
فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر خبر داد؛

اعزام 7 هزار و 241 نفر از مردم بوشهر به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: 7 هزار و 241 نفر از مردم استان بوشهر جهت شرکت در مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به تهران اعزام می‌شوند.
مرقد امام خمين(ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر صبح امروز دوشنبه در دومین جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در استانداری بوشهر گفت: 7 هزار و 241 نفر از مردم استان بوشهر جهت شرکت در مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به تهران اعزام می شوند.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: کاروان های اعزامی استان از یازدهم تا دوازدهم خرداد ماه با 165 دستگاه اتوبوس با مشارکت نهادها و دستگاههای دولتی و غیر دولتی عازم مرقد مطهر امام خمینی(ره) خواهند شد.

 

جمیری با بیان اینکه ایمنی و سلامت زائران در طول این سفر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور استان جهت ایمنی بیش از پیش زائران به عمل آمده است.

 

وی خاطرنشان کرد: نتیجه این سفر معنوی آشنایی بیشتر مردم با امام راحل و اندیشه‌های والای ایشان و همچنین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خواهد بود.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود به شهید شاخص سال 94 «شهید نادر مهدوی» اشاره کرد، و افزود: این شهید والا مقام به همراه سایر همرزمان خود درسی به آمریکایی‌ها داد که توان ورود به سرزمین های ایران اسلامی را از دست دادند./833/پ203/ح

ارسال نظرات