۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۲۵۹۰۷۳
مسؤول امور روحانیان نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان خبر داد؛

فعالیت بیش از 10 هزار روحانی در دانشگاه‌‌ها/ پاسداران در برابر هجمه های فرهنگی بصیر باشند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور روحانیان نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران از فعالیت 10 هزار روحانی در دانشگاه های کشور خبر داد و گفت: این تعداد روحانی در زمینه هیأت علمی، استاد و گروه معارف به امر تبیین و ترویج دین مبین اسلام می‌پردازند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام علی مرادی، مسؤول امور اداره روحانیان نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز در همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه که در مسجد سپاه حضرت ابوالفضل(ع) خرم‌آباد برگزار شد، با بیان این‌که پاسداران باید در برابر هجمه های فرهنگی آماده باشند، گفت: پاسداران ما باید در برابر این هجمه‌های فرهنگی سرشار از دانش و بصیرت باشند.

 

حجت‌الاسلام مرادی با اشاره به این که جای پای پاسداران لرستانی در تمام عرصه‌های دفاعی انقلاب دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: پاسداران لرستانی از دشت خوزستان تا ارتفاعات کردستان صف‌شکنی کرده اند.

 

وی اظهار داشت: پاسداران لرستانی در شجاعت، غیرت‌مندی، پاکی، صفا و باورمندی نیز نمونه بودند.

 

فعالیت 10 هزار روحانی در دانشگاه های کشور

مسؤول امور روحانیان نمایندگی ولی‌فقیه سپاه پاسداران از فعالیت 10 هزار روحانی در دانشگاه های کشور خبر داد و افزود: این تعداد روحانی در زمینه هیأت علمی، استاد و گروه معارف به امر تبیین و ترویج دین مبین اسلام می‌پردازند.

 

حجت الاسلام مرادی با اشاره به نگاه استعماری در زمان گذشته یادآور شد: در آن زمان برای از بین بردن و کم‌رنگ کردن حوزه‌های علمیه، دنشگاه‌ها را  بنیان کردند.

 

وی با اشاره به این که در زمان گذشته مرجعیت و حوزه‌های علمیه را در دانشگاه‌ها نمی‌پذیرفتند، گفت: شهید مطهری، بهشتی، مفتح و باهنر افرادی بودند که به‌ عنوان روحانی از حوزه‌های علمیه به دانشگاه‌ها وارد شدند.

 

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: در راستای ایثارگری شهدا، افراد متدین و انقلابی امروز رزمندگان مملکت و فرماندهان سپاه شده‌اند.

 

وی ادامه داد: این افراد به‌ صورت مستقیم و غیرمستقیم دست‌پرورده شهید مطهری بودند.

 

حجت الاسلام مرادی افراد اهل جهاد، شمیشر، مبارزه و افراد اهل علم را نزدیک‌ترین افراد به درجه و جایگاه انبیا دانست و افزود: امروز رزمندگان ما اهل علم و در مقام مربی هستند و مربیان نیز در عین مربی بودن رزمنده هستند.

 

مسؤول امور روحانیان نمایندگی ولی‌فقیه سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امروز رزمندگان و مربیان ما در عرصه های نظامی و دفاعی فعال هستند و از دستاورد انبیای الهی دفاع می‌کنند./9459/پ202/ح

ارسال نظرات