۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۲۵۹۶۰۲
امام جمعه بوشهر:

مصوبه اخیر کنگره آمریکا، توهین به جهان اسلام است

خبرگزاری رسا - آیت الله صفایی بوشهری ضمن محکوم کردن مصوبه اخیر کنگره آمریکا مبنی بر تقسیم عراق به سه بخش، گفت: باید اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا و در مذاکرات حفظ و همه تحریم ها هم لغو شود.
آيت‌الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر گفت: عفت اخلاقی مصونیت انسان و حفظ حراست از ارتکاب جرم و گناه است.


آیت الله صفایی بوشهری افزود: اسلام رکن اصلی خانواده را وجود زن و مقام والای فاطمه زهرا(س) قرار داده است و
زن افزون بر تربیت فرزند در خانواده، با مدیریت اخلاقی در کنار شوهر زندگی پر از صفا و صمیمیت را به وجود می آورد.


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، از هم پاشیدگی کانون خانواده را فساد اخلاقی در جامعه دانست و بیان داشت: ترویج فساد در جامعه، از کانون خانواده ناشی می شود؛ چرا که بدحجابی ها و شکستن حریم ها و ایمان و اخلاق از وجود ماهواره ها و شبکه های غربی جهان استکبار است.


وی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع معلمان اشاره و اظهار کرد: مهم ترین دستگاه در جامعه انسان ساز بشری نهاد آموزش و پرورش است که اگر با برنامه ریزی و مدیریت صحیح پیش رود می تواند با موفقیت پله های ترقی و پیشرفت انسانی را طی کند.


آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ضرورت بازنگری جدی در آموزش و پرورش لازم است، افزود: آموزش و پرورش با تولید نسلی که دانا و روشن بین و دارای سلامت روحی و با اراده و مفیدی تحویل انقلاب و جامعه اسلامی ایران دهد نیاز است که افق های این جایگاه را ارتقاء دهد.


خطیب نمار جمعه بوشهر با اشاره به تهدید نظامی آمریکا علیه ایران تأکید کرد: اگر کوچکترین تعرضی به ایران بشود و آمریکا از موضع خود خارج شود تمام آمریکا مورد تهاجم ایران قرار خواهد گرقت.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خطاب به مذاکره کنندگان هسته ای گفت: در مذاکرات اگر شبح نظامی بر فضای مذاکره حاکم باشد موافق نیستیم و مسوولان روابط خارجی ما باید با قدرت و اقتدار به پشتوانه ملت در مذاکرات از حقوق ملت ایران دفاع کرده و یک قدم از حقوق مردم عقب نشینی نکنند.


امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مذاکره با آمریکای جنایتکار چیزی جز پشیمانی در طول تاریخ نبوده است، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ هر کشوری با آمریکا مذاکره کرده نتیجه آن جز پیشمانی چیزی دربر نداشته است مگر اینکه طرف مقابل در مذاکرات تسلیم شود.


خطیب نماز جمعه بوشهر، با محکوم کردن کنگره آمریکا در تقسیم عراق به سه منطقه گفت: پیشنهاد کنگره آمریکا به تقسیم عراق به سه بخش، ارتباطی با آمریکا ندارد که بخواهد درباره آن تصمیم‌گیری کند و این توهین به جهان اسلام است.


آیت الله صفایی بوشهری ضمن محکوم کردن مصوبه اخیر کنگره آمریکا مبنی بر تقسیم عراق به سه بخش، تأکید کرد: باید اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا و در مذاکرات حفظ و همه تحریم ها هم لغو شود.


امام جمعه بوشهر با محکوم کردن جنایت آل سعود در قتل و عام مردم بی دفاع و مظلوم یمن افزود: حمله نظامی آل سعود با هیچ قاعده و قانون شرعی در دین و مذاهب اسلامی تناسبی ندارد چراکه به مردم مسلمان و مظلوم حمله کردن هم به کشورو هم دین و مذهب خود محکوم است.


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: قتل عام ملت بی دفاع و کودکان و زنان و جلوگیری از هر گونه امداد رسانی به این کشور از نظر انسانی نیز قابل قبول نیست و ما پیروزی هرچه زودتر ملت مظلوم یمن را خواستاریم./833/پ202/ب4

ارسال نظرات