۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۲۶۰۷۷۰
امام جمعه موقت کاشان:

اعدام شیخ باقر النمر آل سعود را به سقوط نزدیکتر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان گفت: آنچه در رسانه ها به عنوان اجرای حکم اعدام آیت الله نمر منتشر می شود، با هدف حفظ شرایط فعلی و بر آورد اوضاع سیاسی و اجتماعی داخل عربستان انجام می شود تا بتوانند بعد از شکست در یمن، با این اقدام ننگین خود، عرض اندامی کنند.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام

حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: رژیم سفاک و کودک کُش سعودی بعد از احساس یأس و ناتوانی در مقابله با مقاومت مردمی، اقدامات ظالمانه ای را در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی افزود: یکی از اقدامات ددمنشانه آل سعود، بازداشت و شکنجه کردن آیت الله باقر النمر، عالم بزرگوار اسلام است که تا اندازه ای عمق جنایات و روحیه استکباری رژیم آل سعود و مبارزه با علم و فضیلت را برای افکار جهان اسلام آشکار می کند.

 

حجت الاسلام احتشام با اشاره به این که آیت الله نمر یک شخصیت عالِم و مجاهد شیعی است، گفت: آنچه در رسانه ها به عنوان اجرای حکم اعدام آیت الله نمر منتشر می شود، با هدف حفظ شرایط فعلی و برآورد اوضاع سیاسی و اجتماعی داخل عربستان انجام می شود تا بتوانند بعد از شکست در یمن، با این اقدام ننگین خود، عرض اندامی انجام دهند.

 

امام جمعه موقت کاشان گفت: تمام مسلمانان به ویژه علما و خواص حوزوی و دانشگاهی جهان اسلام باید در برابر این جنایت عربستان با فریاد خود ایستادگی کنند و فرصت اجرای این اقدام جنایت کارانه را از آل سعود بگیرند.

 

 وی افزود: اجرای حکم اعدام آیت الله نمر منجر به نزدیکتر شدن آل سعود به سقوط می شود و با این اقدام خواهند فهمید که دوران خونریزی و پادشاهان و حاکمان به پایان رسیده است.

 

حجت الاسلام احتشام با اشاره به این که امام راحل فرمود هرچه ملت را بکشید، آنها بیدارتر می شوند، افزود: همه ملت ها بعد از مشاهده جنایات آل سعود و آزادی مردان دلیری که تا مرز شهادت از آزادی ملت ها دفاع می کنند، بیدار تر خواهند شد و آل سعود را به آل سقوط تبدیل خواهند کرد./1307/ت302/ش

 

ارسال نظرات