۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۲۶۱۲۲۸
نماینده مجلس:

توصیه‌های هدایتگرانه پیامبر راه پی بردن انسان به رمز و راز خلقت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی توصیه های هدایتگرانه حضرت محمد(ص) را راه پی بردن انسان به رمز و راز خلقت دانست.
حجت الاسلام سيد مهدي موسوي نژاد

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، ضمن تبریک فرا رسیدن مبعث رسول اکرم(ص) گفت: مبعث پیام آور رحمت و مهربانی، آخرین رسول ربانی، حضرت محمد(ص) عید تکامل اندیشه بشر و پایان عمر نادانی و باورهای شیطانی و شرک آلود و آغاز پالایش روح انسان از ظلمت انحراف، و اکمال ادیان الهی است.

 

وی افزود: عید مبعث تذکار و یادآوری این نکته است که بشریت به آنچنان رشدی رسیده است، که برای هدایتش نیازمند یک منبع لایزال فکری و معنوی است و دوران ایمان آوردن به وسیله معجزات محیرالعقول و نمایش قدرت خداوند به وسیله تصرف در موجودات گذشته است و اکنون او نیازمند دوران و جامعه ای است که بسترهای لازم برای جانشینی خداوند در آن فراهم باشد؛ اکنون دوران معجزه خود انسان به وسیله عقل تکامل یافته او است.

 

حجت الاسلام موسوی نژاد توصیه های هدایتگرانه حضرت محمد(ص) را راه پی بردن انسان به رمز و راز خلقت دانست، و ابراز داشت: به جرأت می توان گفت که اگر همه تعالیم و توصیه های هدایتگرانه و روشنگرانه حضرت ختمی مرتبت، جامه عمل می پوشید، بسیار زودتر از آنچه در مخیله آدمی بگنجد، انسان به رمز و راز خلقت و استفاده بهینه از نیروهای نهفته در طبیعت پی می برد و اکنون حضرت خاتم الاوصیاء و بقیةالله الاعظم در سراپرده غیبت به سر نمی برد.

 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بشریت برای رهایی از قید و بندهای شیطانی و چیره شدن بر نیروهای اهریمنی و غلبه بر قدرت‌های ظالم و جابر راهی جز پیروی کامل و غیر گزینشی از تعالیم حضرت ختمی مرتبت ندارد.

 

وی بیان داشت: از خداوند بزرگ خاضعانه می خواهیم که به همه ما قدرت تشخیص صراط مستقیم الهی و عمل به قرآن و سنت و احادیث آن حضرت و اولاد طاهرینش را عنایت بفرماید و چشمان اشکبار مومنان واقعی و دردمند از این همه ظلم ستم و جنایت را به جمال نورانی آخرین ذخیره الهی حضرت بقیة الله الاعظم روشن و منور بگرداند./833/ت303/ب4

ارسال نظرات