۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۲۶۱۶۱۶
ویژه ماه مبارک رمضان صورت می گیرد؛

نام نویسی از زائران عتبات عالیات در خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ نمایندگی حج و زیارت خراسان جنوبی در قالب کاروان های 12 و 22 روزه از علاقمندان به زیارت عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان نام نویسی می کند.
سازمان بازسازي عتبات عاليات خراسان رضوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، بنا بر استقبال فراوان زائران عتبات مقدسه عراق، نمایندگی سازمان حج و زیارت در خراسان جنوبی در جهت بهره‌مندی زائران از توفیق روزه‌داری و کسب فیوضات ماه مبارک رمضان در عتبات، بسته‌های اقامتی 12 و 22 روزه را برنامه ریزی کرده است.

 

 این طرح تنها به صورت گروهی قابل ثبت‌نام بوده و خانواده و گروه های مختلف با مراجعه به دفاتر حج و زیارت استان می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند و همچنین در این طرح به همراه هر گروه یک روحانی و مبلغ اعزام خواهد شد.

  

 همچنین نمایندگی حج و زیارت خراسان جنوبی، آخرین فرصت اعلام کتبی میزان گروه های درخواستی را 29 اردیبهشت‌ماه عنوان کرده و در صورت تکمیل نشدن ظرفیت و افزایش متقاضیان این مهلت بنا بر صلاحدید حج و زیارت تمدید خواهد شد.

 

لازم به ذکر است، خانواده‌های طلاب و روحانیان در این طرح سهمیه ویژه دارند و می‌توانند به عنوان روحانی کاوران یا در قالب کاروان های گروهی برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کنند./968/پ203/ب5

ارسال نظرات