۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۲۶۲۱۳۵
وزیر اطلاعات:

دشمن جرأت تعدی به ایران اسلامی را ندارد

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاعات گفت: به لطف خداوند و با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) دشمنان نتوانسته‌اند کوچک‌ترین سوء قصدی به کشور داشته باشند.
وزير اطلاعات


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات عصر امروز در برنامه سفر هیأت دولت به آذربایجان‌شرقی در جمع مردم منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا حضور یافت و در ابتدای ورود خود به این منطقه از استان با ادای احترام به مقام شهدای گمنام مدفون در محوطه مسجد امام زمان(عج) جلفا در جمع مردم این منطقه سخنرانی کرد.


وی جوانان آذربایجان را یکی از عوامل مهم در جامعه علمی دانست و اظهار داشت: علامه امینی، علامه جعفری، شهید مدنی، شهریار، باقرخان، ستارخان و سایر شخصیت های برجسته این خطه و همچنین علمای برجسته دینی از دیار گرگر در شهرستان جلفا، بیانگر نقش موثر آذربایجان در کشور می باشد.


حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به شهدای آذربایجان و شهدای گمنام مدفون در محوطه مسجد امام زمان(عج) جلفا، گفت: رشادت های جوانان آذربایجانی در دفاع مقدس بر همگان مشهود بود و حتی فاصله صدها هزار متری این استان با مناطق جنگی نیز مانع از پاسداری و جانسپاری در جبهه حق علیه باطل نشد و امروز شاهد یکی از امن ترین مناطق مرزی کشور در این خطه هستیم.


وزیر اطلاعات با بیان این‌که وحدت و همدلی لازمه موفقیت و تعالی است، خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به پیشرفت های بوجود آمده و ظرفیت های موجود در کشور و این منطقه، روز به روز شاهد توسعه اقتصادی آذربایجان و شهرستان جلفا باشیم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی، اظهار داشت: هدف دولت تدبیر و امید نهادینه سازی وحدت ملی است، اگر فرمایش رهبری برعکس عمل شود، عامل آن بر انقلابی بودن و ایرانی بودن خود شک کند.


وزیر اطلاعات شرایط اقتصادی کشور را نیازمند همدلی و همزبانی بیش از پیش مسؤولان و مردم دانست و افزود: وابستگی اقتصاد ملی به نفت و کاهش قیمت آن و اعمال تحریم های اقتصادی چندین ساله در اراده ملت شهیدپرور ایران برای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی تاثیری نداشته و همچنان استوار می باشد.


حجت الاسلام والمسلمین علوی کنترل تورم و رشد گرانی را یکی از عملکردهای ویژه دولت تدبیر و امید عنوان کرد و هدف دولت را کاهش تورم، رشد اقتصادی و امید به تولید ملی دانست و گفت: تأمین امنیت پایدار برای کشور یکی از مهم‌ترین امور دولت تدبیر امید در شرایط فعلی است.


وی با تأکید بر این‌که رفع مشکلات اقتصادی کشور با دوری از حرکت شعاری، جلب رضایت مردم و برنامه ریزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین رویکردهای دولت می باشد، گفت: رشد فرهنگی جامعه یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل توسعه پایدار محسوب می شود.


وزیر اطلاعات دولت یازدهم افزود: به دنبال تحکیم وحدت، امنیت پایدار و تحقق رونق اقتصادی، رشد فرهنگی جامعه که یکی از الزامات پیشرفت و توسعه هر کشور می باشد محقق خواهد شد، امروز هدف دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی نیز تأمین امنیت و آسایش و وحدت ملت ایران است.


 حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در برقراری امنیت پایدار در سراسر نقاط کشور اظهار داشت: به لطف خداوند و با تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) دشمنان نتوانسته اند کوچکترین سوء قصدی به کشور داشته باشند./935/پ202/ج

ارسال نظرات