۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۲۴۴۵

بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد

خبرگزاری رسا ـ سازمان بسیج طلاب و روحانیون سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه سوم خرداد بیانیه ای صادر کرد.
سوم خرداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه سوم خرداد بیانیه ای صادر کرد.

 

شرح بیانیه به این شرح است:

 

در آستانه حلول ماه شعبان المعظم ماه پیامبر رحمت صلی الله علیه وآله وسلم خرداد ماه امسال رنگ و بوی معنوی خاصی را به خود گرفته و آهنگی درحنجره زمزمه می کند گویی خود را برای ترنم ترانه آزادی مهیا می‌دارد، یوم الله سوم خرداد فرامی رسد تا گلبانگ “إنا فَتَحنا لَکَ فَتحَا مُبینا” بر گنبد مسجد جامع خونین شهر طنین انداز شود و از خون جوانان وطن لاله های آزادی و آزادگی ایران سر بر می آرود.

 

تصرف حتی وجبی از دامان خاک کشور اسلامی ما به دست دشمن در باور مردان ایران اسلامی لکه ننگی بود که باید با خون شسته می شد، خون پاکترین و عزیزترین دلاور مردان حماسه ساز سرزمین مقدس ایران اسلامی؛ از این رو بود که از جای جای کشور سربازان پاکباخته خمینی کبیر (رحمة الله علیه) جان بر کف با خون خود بر کوچه و دیوارهای خونین شهر نوشتند “لبیک یارسول الله".

 

آری عملیات پیروزمند بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 1361 پیدایش وضعیت نوینی در صحنه سیاسی- نظامی جنگ تحمیلی 8 ساله و تحولات آینده غرب آسیا و بیداری اسلامی رقم زد.

 

ما طلاب و روحانیون بسیجی استان سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع از اسلام و ایثارگران عزیز در حماسه سوم خرداد، به آحاد امت غیور و دین پرور ایران اسلامی عزیز اعم از قومیت‌ها و مذاهب مختلف، سالروز فرارسیدن این فتح الفتوح را تبریک و تهنیت می گوییم و به این بهانه پیمان خود را با امت های ستمدیده جهان اسلام اعلام و جنایات رژیم آل سعود ظالم، هم پیمان با اسراییل غاصب و آمریکای خون‌خوار را در رابطه با نسل کشی در کشورهای مسلمان منطقه به ویژه مردم مظلوم یمن محکوم می‌کنیم و نفرین خدای متعال و ملائکه الهی و رسولانش را برای عاملان این جنایات مسألت داریم.

 

در پایان سلام و درود می فرستیم به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی خمینی کبیر(رحمة الله علیه) و همه شهدایی که در این راه خون خود را فدا نمودند تا اسلام ناب محمدی بر بام جهان طنین انداز شود و تا آخرین نفس بر سر این عهد و پیمان به اقتدای خلف صالحش امام خامنه ای (حفظه الله) ایستاده‌ایم./831/پ203/ح

ارسال نظرات