۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۲۶۲۶۱۸
فرمانده لشکر 7 ولی عصر:

بیداری اسلامی جهان اسلام برگرفته از فرهنگ مقاومت ایران است

خبرگزاری رسا - فرمانده لشکر 7 ولی عصر(عج) با بیان اینکه بیداری اسلامی جهان اسلام از فرهنگ مقاومت ایران گرفته شده است، گفت: فرهنگ مقاومت باید با معرفت، شناخت و بصیرت باشد، چرا که اگر مقاومت بر پایه دین خدا باشد، می توان شعائر دین را تحقق بخشید.
جنگ تحميلي

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا، سردار عبد المحمد رئوفی نژاد، فرمانده لشکر 7 ولی عصر(عج) تهران در نشست خبری که مناسبت چهارم خرداد (روز پایداری مردم ذفول)، پیش از ظهر امروز در پژوهشگاه معارف دفاع مقدس برگزار شد، گفت: شهر دزفول بیش از 2 هزار تقدیم انقلاب نموده است که بیش از 910 نفر آنها در شهر دزفول و سایر آن در یگان های رزم به شهادت رسیده اند.

 

وی اظهار داشت: آنچه امروز در مقاومت یمن، غزه شاهد هستیم ریشه آن در فرهنگ مقاومت شهر دزفول در سال های دفاع مقدس است و در واقع دزفول بنیانگذار دفاع و مقاومت در سال های دفاع مقدس است.

 

فرمانده لشکر 7 ولی عصر(عج) در ادامه گفت: به دنبال معرفی شهر دزفول نیستیم چرا که این شهر شناخته شده است و باید فرهنگ مقاومت که ریشه آن دین و دینداری است را ترویج کنیم.

 

سردار رئوفی‌نژاد با اشاره به برنامه های که به مناسب این روز در سر تا سر کشور برگزار می‌شود، افزود: در شهرهای تهران، مشهد، قم و دزفول برنامه‌های برای یادبود این روز داریم و همچنین قرار است تا از کتاب های هم در رابطه با دزفول رونمایی شود.

 

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی جهان اسلام از فرهنگ مقاومت ایران گرفته شده است، خاطرنشان کرد: فرهنگ مقاومت باید با معرفت، شناخت و بصیرت باشد، چرا که اگر مقاومت بر پایه دین خدا باشد، می توان شعائر دین را تحقق بخشید.

 

 فرمانده لشکر 7 ولی عصر(عج) با اشاره به کتاب هایی که در روز چهارم خرداد رونمایی می شود، ابراز کرد: در این مراسم از کتاب «یَزِله» نوشته محمد گلچین و کتاب «دزفول» احمد لطیف پور که در وصف حال و هوای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، رونمایی می‌شود.

 

سردار رئوفی نژاد در پایان صحبت های خود به برگزاری مراسم یاد بود روز دزفول، روز دوشنبه در تالار سپاه با حضور رییس مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: از سرود جدید صادق آهنگران نیز در مراسمی رونمایی به عمل می‌آید./818/پ202/ح

ارسال نظرات