۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۶۲۶۵۷

بزرگداشت یاد و خاطره آزادسازی خرمشهر در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان رضوی

خبرگزاری رسا ـ صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان رضوی به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره آزادسازی خرمشهر برگزار شد.
بزرگداشت یاد و خاطره آزادسازی خرمشهر در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره آزادسازی خرمشهر، نیروهای مسلح خراسان رضوی در پادگان شهید برونسی مشهد، صبحگاه مشترک برگزار کردند که طی آن از جمعی از رزمندگان فتح خرمشهر تقدیر شد.

 

 در این مراسم که هیأتی متشکل از مسؤولان خراسان رضوی و اعضای شورای تأمین استاندار خراسان رضوی را همراهی می کردند عده ای از مقامات رده بالای نظامی استانی و کشوری از جمله سرداران کرمانشاهی فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرق کشور، آذریان فرمانده لشکر 77، غفورپور فرمانده لشکر 5 نصر، تقوی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، امیری مقدم فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی دیگر از فرماندهان رده بالای نظامی حضور داشتند.

  

در آغاز مراسم، پرچم بارگاه ملکوتی سیدالشهدا(ع) از مقابل نیروهای نظامی و مدعوین و میهمانان عبور داده و در جایگاه مخصوص خود بر افراشته شد. سپس استاندار و همراهان و فرماندهان نظامی از جمع نظامیان حاضر در همایش که حدود پنجاه گروهان متشکل از سربازان و نیروهای کادر ارتش و سپاه و نیروی انتظامی استان، همچنین بسیجیان نواحی و حوزه های مقاومت و ادارات سان دیدند.

  

این مراسم با سخنرانی سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا احمدی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) و علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی به پایان رسید.

  

در پایان این مراسم لوح یادبود و هدایایی به خانواده معزز شهدا و همچنین رزمندگانی که از نیروهای سه گانه نظامی در عملیات غرورآفرین شکستن حصر خرمشهر حضور داشتند از جمله خانواده شهید حاج محمد فهیمی از ارتش، خانواده شهید رضا خدایی از نیروی انتظامی، خانواده شهید علی اکبر تابعی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جانباز علی اصغر تیموریان از ارتش، جانباز محمد امین حسن زاده از نیروی انتظامی، جانباط تقی شکوری از سپاه، رزمنده بازنشسته عباس طلانشان و فریدون منتظم رمضانی از ارتش، سرهنگ محمد حسین غیاثی از نیروی انتظامی، و سرهنگ بازنشسته عباس زال از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد./930/پ203/ب5

 

ارسال نظرات