۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۶۳۱۹۲

آیت الله فیاض انفجار انتحاری در مسجد شیعیان قطیف عربستان را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف، با محکومیت انفجار تروریستی در یکی از مساجد شیعیان عربستان تأکید کرد که جنایت‎های داعش علیه مسلمانان به ویژه شیعیان ادامه دارد.
حضرت آيت الله اسحاق فياض از مراجع تقليد نجف اشرف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حضرت آیت الله شیخ اسحاق فیاض از مراجع تقلید نجف اشرف در پیامی، انفجار انتحاری در مسجد امام علی(ع) منطقه قدیح واقع در قطیف عربستان را به شدت محکوم کرد.

 

در این پیام آمده است: خبر تجاوز تروریست های تکفیری علیه مومنان شیعه در یکی از خانه های خدا را در اوج حزن و اندوه شنیدیم. این جنایت که دست عناصر گمراه داعش در آن نمایان شد را به شدت محکوم می سازیم.

 

حضرت آیت الله فیاض افزود: تروریست های داعش تا زمانی که نسبت به همه مسلمانان به ویژه شیعیان اهل بیت(ع) کینه داشته باشند در راستای فتنه انگیزی میان مذاهب مختلف اسلامی تلاش خواهند کرد.

 

وی این حادثه تروریستی را به خانواده های شهدا و شهروندان قطیف تسلیت گفت و ادامه داد: با این عزیزان ابراز همدردی کرده و از خداوند متعال می خواهیم مجروحان را شفای عاجل عنایت فرماید. از مومنان نیز می خواهیم به خداوند متعال اعتماد داشته باشند چرا که پروردگار حامی آنان است و باید در مصائب از اهل بیت(ع) الگو بگیرند.

 

این مرجع تقلید تصریح کرد: مومنان باید نسبت به جنایت های مشابه هوشیار باشند و با سلاح وحدت صف و مراقبت از مساجد و حسینیه ها و مدارس و سازمان ها فرصت را از فتنه گران بگیرند.

 

گفتنی است در انفجار انتحاری در نماز جمعه شیعیان منطقه قدیح در استان قطیف 21 نمازگزار شهید و 121 تن دیگر زخمی شدند./980/ب902/د

ارسال نظرات