۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۶۳۳۷۸

برنامه های ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی در زنجان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری ویژه مراسمات گرامیداشت ایام ارتحال امام خمینی(ره) در روز 14 خرداد در نقاط مختلف استان، گفت: این مراسم با حضور مردم و مسؤولان دستگاه های اجرایی استان برگزار می‌شود.
14 خرداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، سید سعید حسینی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های 14 و 15 خرداد در زنجان گفت: هویت انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام خمینی (ره) در سراسر دنیا شناخته شده نیست.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری ویژه مراسمات گرامیداشت ایام ارتحال امام خمینی(ره) در روز 14 خرداد در نقاط مختلف استان اظهار داشت: این مراسم با حضور مردم و مسؤولان دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود.

 

این مسؤول در ادامه از حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان همزمان با 14 خرداد خبر داد و افزود: حرکت این دسته عزاداری از ساعت 10 صبح سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز و در امامزاده سید ابراهیم (ع) به پایان می رسد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم «شبی در هجر یار» از ساعت 10 شب در مسجد اسحاق میرزای زنجان تأکید کرد: این مراسم با حضور سردار عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری ویژه مراسم روز 15 خرداد در زنجان خاطرنشان کرد: مراسم روز 15 خرداد نیز با حضور عبد خدایی، نویسنده و محقق و دبیرکل فدائیان اسلام در زنجان از ساعت 11 صبح در محل مصلی خاتم الانبیای این شهر برگزار می شود.

 

حسینی در ادامه با اشاره به شعار «بی نام خمینی نتوان عاشق مهدی شد» از سوی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) تصریح کرد: برگزاری ایستگاه های صلواتی، مراسم نذر و احسان حلیم، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های 14 و 15 خرداد در زنجان است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برپایی ایستگاه‌ های پذیرایی از زائران مرقد امام راحل 14 و 15 خرداد ماه در زنجان خبر داد و گفت: سال گذشته از 30 هزار زائر مرقد امام(ره) در زنجان از سوی این ایستگاه‌ ها پذیرایی شد.

 

وی در پایان با دعوت از مردم برای حضور گسترده در این مراسمات اظهار داشت: حضور مردم در این برنامه‌ ها نشان از پایبندی مردم ایران به انقلاب اسلامی است./949/پ202/ب4

ارسال نظرات