۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۲۶۳۷۳۸
مسؤول شورای هماهنگی بهشهر:

امام خمینی روح خودباوری و عزت طلبی را در ملت ایران نهادینه کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر، عزت و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خودباوری است که امام راحل در ملت ایران نهادینه کرد.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام مهدی خوشرو، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر عصر امروز در ستاد بزرگداشت ارتحال امام در سالن فرمانداری این شهرستان با اشاره به در پیش بودن 13 و 14 خرداد ماه، افزود: آشنا کردن نسل جوان با آرمان ها و اندیشه های بلند امام راحل یکی از وظایف مهم متولیان دینی و فرهنگی در برگزاری مراسم بزرگ  14 خرداد است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) تاریخ ساز و تحول گر عصر و قرن حاضر است که در دوران سکوت و خفقان با روح الهی خود جان های خاموش را بیدار کرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) از شخصیت هایی بود که برای هدف از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و مشکلات را به زانو درآورد، گفت: این شخصیت بزرگوار در اوج سختی ها به گونه آرام بود که آرامش او آرامش بخش بوده و صلابت والایی داشت.

 

وی با اشاره به  سخنی از مقام معظم رهبری، افزود: امام خمینی(ره) قوت ایمان را با  عمل صالح و اراده پولادین را با شجاعت و اخلاق را با تدبیر داشت که در قرن ها به ندرت ممکن است در انسانی چنین ویژگی هایی جمع شود.

 

حجت الاسلام خوشرو با تاکید بر این که امام خمینی(ره) آثار فراوانی را از خود بر جای گذاشته و میراث گران بهایی را برای مردم ارزانی داشتند، گفت: یکی از این برکات ارزنده بینش، بصیرت و شناخت درست به مردم ما بوده است.

 

وی با اعلام این که برنامه محوری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) روز 14 خرداد ماه و شب 15 خرداد در مسجد جامع بهشهر برگزار می شود، اظهار داشت: برای سخنرانی این مراسم از حضور یکی از سخنرانان و خطبای کشوری در حال برنامه ریزی است که اطلاع رسانی می شود.

 

مسؤول شورای هماهنگی بهشهر با بیان این که حدود 20 عنوان برنامه محوری در ایام ارتحال امام راحل در این شهرستان در نظر گرفته شده است، گفت: عزت، اقتدار، آزادی، امنیت و سربلندی امروز ایران مرهون امام و شهدای انقلاب اسلامی است و همه ما باید برای پاسداری از این انقلاب به عنوان میراث گرانقدر امام راحل تلاش شود.

 

فرماندار بهشهر نیز در این جلسه بر ضرورت خدمات رسانی در ایام ارتحال امام به عزاداران امام راحل و کاروان های اعزامی تاکید کرد و گفت: با حضور پرشور مردم در سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) بار دیگر قدرت و عظمت ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهیم داد.

 

محمد تقی نورزاد با بیان این که امام راحل با رهبری خود مردم ایران را به اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) دعوت کرد، بیان داشت: اقتدار ملت ایران مدیون اندیشه‌ها و تفکرات امام خمینی(ره) است و شخصیت رهبر کبیر انقلاب اسلامی، بهترین الگو و سرمشق برای دستیابی انسان‌ها به استقلال، آزادی و سعادت همیشگی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر نیز از اعزام هزار و 600 نفر همزمان با سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به مرقد امام راحل خبر داد و گفت: علاوه بر این برنامه های متعددی همزمان در پایگاه های بسیج شهرستان برگزار می شود.

 

وی افزود: حضور پرشور کاروان های اعزامی به مرقد امام خمینی(ره) نشان از وفاداری و تعصب مردم شهید پرور  ما به نظام و انقلاب و خنثی کردن حیله های استکبار علیه ملت ایران خواهد بود./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات