۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۲۶۳۹۶۲
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

استکبار جهانی به دنبال نابودی ایران اسلامی است نه مسأله هسته ای

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنی استکبار با ایران، هرگز هسته ای نبوده و نخواهد بود و در واقع دشمن می خواهد تا به حکومت ایران فشار بیاورد تا قبل از انرژی هسته ای نظام کشور نابود شود.
مهرداد بذرپاش رييس سازمان ملي جوانان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در اجتماع بزرگ «اجازه نمی دهیم» مردم مشهد که شامگاه پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه در میدان شهدا برگزار شد با تأکید این مطلب که گرفتن چند عکس با جان کری و اوباما هرگز برای کشور تولید احترام نمی کند، اظهار کرد: کار بزرگ را امثال  شهید حسن تهرانی مقدم کردند که با ساخت موشک‌ برای ایران تولید احترام و اقتدار و عزت کرد و خواری در چشم دشمنان شدند.
 
دشمنی استکبار با ایران هسته ای نیست
وی با بیان این که دشمنی استکبار  با ایران هرگز هسته ای نبوده و نخواهد بود، تصریح کرد: پذیرفتن پیشنهاد تعلیق فعالیت های هسته ای کشور به مدت 6 ماه در نشست سه روزه در کاخ سعدآباد که در سال 82 اتفاق افتاد و سپس این مدت افزایش و  تا دو سال ادامه پیدا کرد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:  شروع پیشرفت هسته ای ایران  از سال 84 و با دستور رهبری فک پلمپ هسته ای بود و در سال 87 اوج گرفت و تعداد ماشین های سانتریفیوژ که از تحریمی ترین کالاها بود پیشرفت بزرگی کرد و از تعدادی انگشت شمار به 10 هزار ماشین افزایش یافت.
 
بذرپاش به  مذاکرات 1+5 در اواخر سال 87 اشاره  و تصریح کرد: طبق این مذاکرات بنا شد تا ایران میزان غنی سازی  و آن ها میزان تحریم ها را متوقف کند که ایران این پیشنهاد را در کلیات پذیرفت و بنا شد که جزییات نیز در مرحله بعدی بیان شود ولی تا سال 88 هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشد تا این که دو هفته بعد از انتخابات سال 88 و فتنه 88، اوباما در سخنرانی خود گفت حکومت ایران مشروعیت ندارد و کلیه مذاکرات را معلق و تعطیل اعلام کرد.
 
ایران سه نسل تحریم شده است
وی با بیان این که از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، ایران سه نسل تحریم شده است، خاطرنشان کرد: نسل اول بعد از گروگان‌گیری در لانه جاسوسی و نسل دوم در زمان ریاست جمهوری کلینتون صورت گرفت؛ دشمنان سازمان تحریم هایی علیه ایران شکل دادند و تا زمانی که مردم در صحنه و در کنار نظام حضور دارند ادامه خواهد داشت و در واقع دشمن می خواهد تا به حکومت ایران فشار بیاورد تا قبل از انرژی هسته ای نظام کشور نابود شود.
 
عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که تحریم‌های نسل سوم که  از سال 89  و با شدت بیشتری شروع شد، اظهار کرد: همه مذاکراتی که در حال حاضر انجام می‌شود برای نسل سوم  و سؤال این است که چرا برای دو نسل اول تحریم‌ها فشار نیاورد، اما فشار برای نسل سوم بیشتر شد بنابراین  باید ارتباط فتنه 88 را در تأثیر گذاری تحریم های نسل سوم  در نظر داشت.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزت و عظمت حبیب بن مظاهر و ماندگار شدنش در طول تاریخ، تأکید کرد: دلیل ماندگاری امثال حبیب که در طول تاریخ کم نبودند، حمایت و یاری کردن از ولی زمان خود بوده است./844/پ202/ح
ارسال نظرات