۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۲۶۴۰۱۷
پدر شهید احمدی روشن:

استکبار جهانی، اسلامیت ما را نشانه گرفته است

خبرگزاری رسا ـ پدر شهید احمدی روشن با بیان این که دشمن اسلامیت ما را نشانه گرفته است، گفت: هدف استکبار، دستیابی به پیچ و مهره هسته ای نیست، بلکه قسم خورده است تا ما را به ذلت برساند.
استکبار جهانی، اسلامیت ما را نشانه گرفته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا  مشهد،  رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن در همایش مقاومت و ایثار که روز گذشته در سالن صبای صدا و سیما برگزار شد، با بیان این که شهدا در راه استقامت و دین پیامبر اکرم(ص) خود را فدا کردند، گفت: ما نیز باید به این امر توجه داشته باشیم که با ریختن خون شهدا و ما دین پیامبر (ص) باقی می ماند.

 

وی با بیان این که دشمن اسلامیت ما را نشانه گرفته است، تصریح کرد:  هدف استکبار، دستیابی به پیچ و مهره هسته ای نیست، بلکه قسم خورده است تا ما را به ذلت برساند.

 

پدر شهید روشن با اظهار تأسف از این که برخی به این نتیجه رسیده اند که باید با دشمن سازش کرد، افزود: در سال های بعد از انقلاب، دشمن امتحان خود را پس داده است و خود را دروغگو و حیله گر به ما معرفی کرده است، با این وجود آیا می توان با آن ها سازش و اعتماد کرد؟.

 

احمدی روشن با اعتراض به عملکرد برخی از دولتمردان، اظهار کرد: برخی دین، رسول خدا(ص) و قرآن را از سیاست جدا می دانند و در همان روزی که به پیامبر (ص) با چاپ کاریکاتور توهین می کنند، با آن ها مذاکره می کنند و دلیل این عملکرد خود را قولی که به آن ها داده اند، عنوان می کنند.

 

وی با اظهار تأسف از این که در حال حاضر دین در سیاست ما جایی ندارد، گفت: مسؤولان باید از دین شامخ پیامبر(ص) حراست کنند. ما باید فرمایشات بزرگان خود را انجام دهیم ولی نه از موضع ضعف و نباید از آرمان های خود دست بکشیم. ما در برابر تاریخ، خدا و وجدان خود مسؤول هستیم.

 

پدر شهید روشن با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: « ما به 190 هزار سو غنی سازی نیاز داریم»، تصریح کرد: آیا واقعیت این خط قرمز رعایت شده است؟ یا فقط 5 هزار و 60 سو غنی سازی داریم؟ صنعت هسته ای چطور به رسمیت شناخته شد؟ ما قبل از این مذاکرات هسته ای 195 کیلوگرم اورانیوم غنی شده 20 درصد داشتیم و  5 خانواده شهید هسته ای بی سرپرست شده اند( که البته برای خدا و دستیابی به آرمان ها بوده است) و اکنون برخی اعلام می دارند که ما به همین 5 هزار غنی سازی نیاز نداریم.

 

وی در پایان به فرجام بیکار کردن متخصصان هسته ای اشاره و تأکید کرد: با نوشتن قراداد و توافق هسته ای اقدام به تار و مار کردن متخصصان این صنعت کردند؛ اگر در آینده رهبر معظم انقلاب و این صنعت به این نیرو ها نیاز داشت، چه کاری می توان کرد؟./1310/پ202/ب5

ارسال نظرات