۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۲۶۴۵۷۹

پاسخ دفتر امام جمعه کربلا به تحریف خطبه‎های نماز جمعه در یکی از سایت‎های عراقی

خبرگزاری رسا ـ دفتر امام جمعه کربلا نسبت به تحریف خطبه‎های نماز جمعه از سوی یکی از سایت‎های عراقی انتقاد کرد و رسانه‎ها را به دقت در نشر خبر مرجعیت تقلید فراخواند.
حجت الاسلام شيخ عبدالمهدي کربلايي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، دفتر حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی نسبت به تحریف خطبه های نماز جمعه هفته گذشته وی در شهر مقدس کربلا از سوی یکی از سایت های عراقی واکنش نشان داد.

 

این دفتر تأکید کرد: تأسف آور است که سایت «ایلاف» اقدام به گلچین برخی سخنان و پیوست آنها به بخش های دیگر کرد و با حذف برخی کلمه و حتی جمله های خطبه اول که درباره ارتباط دعای عهد با روحیه فداکاری و رشادت نیروهای عراقی در جنگ با تروریستی های داعش بود، به تحریف خطبه های نماز جمعه پرداخت.

 

دفتر امام جمعه کربلا افزود: کسانی که خطبه کامل نماز جمعه را شنیده باشند به خوبی متوجه اهداف و مقاصد شوم این سایت می شوند. خطبه نماز جمعه کاملا درصدد دعوت مردم به فداکاری و جنگ و آموزش نظامی احتمالی برای جنگ های آینده با داعش بود.

 

در بخش پایانی این پیام، از همه سایت ها و پایگاه های الکترونیکی و رسانه ها خواسته شده است نسبت به سخنان و بیانیه های مرجعیت تقلید و نمایندگان وی به ویژه در برهه حساس و خطرناک کنونی عراق دقت فراوانی داشته باشند./980/ب902/د

ارسال نظرات