۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۲۶۴۸۵۳
امام جمعه مسجد سلیمان:

تبلیغ آموزه های دینی در قالب هنرهای اسلامی مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد سلیمان بر فعالیت در عرصه هنرهای اسلامی تاکید کرد و گفت: استقبال جوانان از کتاب ها و محصولات فرهنگی هنری با محوریت دینی و مذهبی نشان از عطش جوانان به این مسأله است.
حجت الاسلام محمد صادق اميني امام جمعه مسجد سليمان

حجت الاسلام محمدصادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تاکید بر این که امروزه جوانان به آموزه های دینی بیش از پیش نیازمندند اظهار داشت: استقبال جوانان از کتاب ها و محصولات فرهنگی هنری با محوریت دینی و مذهبی نشان از عطش جوانان به این مسأله است.

 

امام جمعه مسجد سلیمان، در ادامه به تبلیغ آموزه های دینی در قالب هنر اشاره کرد و گفت: تولید فیلم همای سینمایی و سریال های تاریخی و مذهبی همچون مریم مقدس، حضرت یوسف(ع)، مختارنامه و دیگر آثار هنری، تولیداتی بسیار ارزنده از هنرمندان این مرز وبوم هستند.

 

وی همچنین با تاکید بر فعالیت در عرصه هنرهای اسلامی خاطر نشان کرد: مسؤولان باید هرچه بیشتر به این مسأله اهتمام بورزند و جوانان را با آموزه های دینی در قالب هنر، کتاب و دیگر محصولات فرهنگی آشنا کرد؛ جوانان همواره نشان دادند که از هنرهای اسلامی استقبال می کنند.

 

حجت الاسلام امینی، با بیان این که دشمن بدنبال تضعیف نیروی ایمانی جوانان است اظهار داشت: مسؤولان نباید از این مسأله غافل شوند چرا که دشمن دست از دشمنی خود و ایجاد دسیسه های و چاله های انحرافی دست بر نداشته است؛ دشمن می خواهد نیروی اصلی جامعه را که جوانان هستند، از دین و مذهب منحرف کند.

 

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: البته دست دشمن برای جوانان ما رو شده و توطئه های آنان شکست خواهند خورد؛ لازم است که به هنرهای اسلامی در جامعه تقویت شود.

 

امام جمعه مسجد سلیمان، همچنین استقبال جوانان از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را یادآور شد و گفت: طبق آمار اعلام شده غرفه های مذهبی و دفاع مقدس از پر فروش ترین غرفه های این نمایشگاه بودند که این نشان از علاقه مندی جوانان به مطالعه درباره حقیقت دین و دفاع مقدس است.

 

حجت الاسلام امینی، در پایان گفت: جوانان ما دیندار و همواره بدنبال مسیر حقیقت دین و کامیابی الهی است تنها باید مسؤولان راه و مسیر صحیح را به آنان نشان دهند تا از انحراف مصون بمانند./9454/ت302/ب4

ارسال نظرات