۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۲۶۵۱۷۱
برای حضور در مراسم ارتحال امام؛

اعزام زائران حرم امام خمینی از ساعت 23 امشب در زنجان آغاز می شود

خبرگزاری رسا ـ زائران حرم امام خمینی(ره) که برای حضور در مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعلام آمادگی و نام نویسی کرده بودند، از ساعت 23 امشب برای حضور در مراسم فردا با بدرقه مسؤولان استانی اعزام می شوند.
امام خميني

ابوالفضل طهماسبی، فرمانده سپاه ناحیه زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به تعداد زائرانی که امسال به حرم امام (ره) اعزام می شوند اظهار داشت: با توجه به هماهنگی های انجام شده در سال جاری، 3 هزار نفر از استان زنجان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند.

 

وی در ادامه با بیان این که برنامه های مراسم سالگرد امام خمینی(ره) با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد آن امام سفر کرده برگزار می شود، افزود: شرکت در مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید پیمان با اهداف شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه پس از حضرت امام، ایشان را بهترین گزینه و ذخیره الهی برای این امر دانست و خاطر نشان کرد: تجدید پیمان با مقام معظم رهبری از دیگر اهداف این برنامه های زیارتی است.

 

آقای طهماسبی در ادامه با بیان این که مردم متدین شهرستان زنجان امسال نیز مانند سال های گذشته در مراسم سالگرد رهبر کبیر انقلاب اسلامی شرکت می کنند، تصریح کرد: همراه هر اتوبوس یک نفر به عنوان روحانی کاروان به این مراسم اعزام می شود.

 

وی در ادامه از برپایی ایستگاه صلواتی در محل اسکان زائران زنجانی در تهران و دیگر برنامه های جانبی و فرهنگی این اردوی یک روزه معنوی خبر داد و گفت: توزیع بسته های فرهنگی برای آشنایی زائران با شخصیت امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری نشست های روشنگری و آگاهی دهی به زائران و نشست های سیاسی با حضور هادیان سیاسی خاطرنشان کرد: اعزام زائران شهرستان زنجان با حضور مسؤولان استان و شهرستان امشب از ساعت 23 شب از محل عوارضی زنجان  قزوین صورت می گیرد. /949/ت303/ح

ارسال نظرات