۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۶۵۶۰۲
امام‌ جمعه طبس:

اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی امام زمان نیازمند تقویت ولایتمداری است

خبرگزاری رسا ـ امام‌ جمعه طبس گفت: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی را به انقلاب جهانی امام زمان(عج) متصل کنیم باید از همین امروز ولایتمداری را در وجود خود تقویت کرده و به آرمان امام، انقلاب و رهبری پایبند باشیم.
امام جمعه طبس حجت الاسلام مهاجريان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام ابراهیم مهاجریان مقدم، امام‌جمعه طبس، ظهر امروز در جمع مردم طبس، بابیان این‌که عده‌ای به دنبال جوسازی و حزب‌بازی در آستانه انتخابات دو مجلس هستند، گفت: ولایتمداری شاخصه اصلی انتخاب نمایندگان مجلس است.

 

وی افزود: مردم انتخابات را یک وظیفه شرعی در نظر گرفته و همان‌طور که در سال‌های گذشته در انتخابات حضور فعالی داشته‌اند در انتخابات آتی هم حضور فعالی داشته باشند.

 

امام‌جمعه طبس با اشاره به این‌که مردم در برابر رأیی که به صندوق‌ها می‌اندازند مسؤول هستند و نباید فقط همین‌طوری نماینده را انتخاب کنند، بلکه باید در انتخابات نماینده نهایت دقت را به کار برند، زیرا نماینده به دلیل مسؤولیتی که دارد و الزام‌آور بودن حکمش برای کشور، سرنوشت یک ملت را تعیین می‌کند و انتخاب افرادی که از شایستگی لازم برای نمایندگی برخوردار نیستند، آینده کشور را در معرض آسیب جدی قرار می‌دهد.

 

وی با بیان این‌که مردم باید به‌خوبی سوابق افرادی را که انتخاب می‌کنند، بررسی کنند، از مسؤولان خواست که فضاهای علمی و آموزشی را به محلی برای حزب‌بازی سیاسی تبدیل نکند.

 

حجت‌الاسلام مهاجریان با اشاره به این‌که متأسفانه عده‌ای در سطح استان دانشگاه‌ها را به محلی برای دعواهای جناحی و گروهی تبدیل کرده‌اند، تصریح کرد: باید در این زمینه نظارت جدی صورت گیرد تا عده‌ای از شور و نشاط دانشجویان در مسیر خلاف و انحراف استفاده نکنند.

 

وی با اشاره به برگزاری افزایش کنسرت‌ها در سطح استان ادامه داد: شایسته نیست در یک جامعه دینی بخواهیم جوانان را با موسیقی لهو و لعب غربی شاد کنیم، بلکه همان هزینه کنسرت را می‌توانیم برای افزایش امکانات ورزشی جوانان اختصاص دهیم تا به شادی و نشاط واقعی دست یابند.

 

امام‌جمعه طبس بابیان این‌که ایام ماه مبارک رمضان در پیش است، تصریح کرد: ما باید از فرصت‌های باقی‌مانده ماه شعبان برای ورود به ماه رمضان استفاده کرده و قبل از این‌که به ماه رمضان برسیم باید از درگاه خداوند طلب استغفار و مغفرت کنیم.

 

حجت‌الاسلام مهاجریان مقدم ضمن تقدیر از حضور مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: حضور باشکوه مردم در این مراسم نشان داد که ملت ایران همچنان به آرمان‌های امام و انقلاب پایبند هستند و هرگز این آرمان را به فراموشی نخواهد سپرد.

 

وی یادآور شد: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی را به انقلاب جهانی امام زمان (عج) متصل کنیم باید از همین امروز ولایتمداری را در وجود خود تقویت کرده و به آرمان امام، انقلاب و رهبری پایبند باشیم./968/پ202/ح

ارسال نظرات