۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۲۶۵۹۰۶

جلسه معاونان تبلیغ و تهذیب حوزه‌های علمیه کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: جلسه معاونان تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه با حضور معاونان تبلیغ و تهذیب هفت شهرستان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
معاون تبليغ و تهذيب حوزه کرمانشاه

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری جلسه معاونان تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه استان خبر داد و عنوان داشت: جلسه معاونان تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه با حضور معاونان حوزه های علمیه هفت شهرستان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.


حجت الاسلام محمدی فر تصریح کرد: این جلسه با حضور معاونان شهرستان های صحنه، کنگاور، سنقر، هرسین و... برگزار می‌شود که هر یک از آن ها به ارائه گزارشی از عملکرد خود خواهند پرداخت.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: در گزارش مذکور، معاونان نکات و راهکارهایی پیرامون افزایش و ارتقای سطح علمی طلاب، ارائه خواهند داد و تدابیری در جهت سرکشی از مبلغان هجرت بلند مدت که در روستاها مستقر هستند اندیشیده خواهد شد.


معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه، اظهار داشت: از مهم ترین برنامه های معاونان تبلیغ و تهذیب می توان به جذب نیروی کارآمد در روستاها، برنامه های تبلیغی و ... در ایام تابستان، در روستاها اشاره کرد.


حجت الاسلام محمدی فر با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ایام اوقات فراغت، بیان داشت: عده ای هستند که با مسائل اولیه احکام، آگاهی چندانی ندارند از این رو با اعزام طلاب و روحانیان به عنوان مبلغ به این مناطق آگاهی این عزیزان را در زمینه مسائل دینی و اسلامی ارتقا خواهیم داد.


وی در پایان عنوان داشت: امید است با حمایت معاونان تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه و همت طلاب و روحانیان، بتوانیم پایگاه های قرآنی را در سطح روستاها فعال کرده که این برنامه ها، سر منشأ خیری برای ترویج و تبیین فرهنگ قرآنی در جامعه شود./857/ت303/ب4

ارسال نظرات