۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۶۶۷۷۴
امام جمعه آمل:

سیاست های آمریکا همواره در مسیر خباثت و شیطنت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با اشاره به این که بعضی از ترسوها در داخل خیلی به مذاکرات خوشبین هستند، بیان داشت: سیاست های آمریکا همواره در مسیر خباثت، پلیدی و رفتار شیطانی است که باید بدانیم شیطان بزرگ ما را رها نمی کند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در خطبه های نمازجمعه شهر آمل با بیان این که باید تلاش کنیم تا روز به روز بر تقوای ما افزوده شود که درجازدن خطرناک است، گفت: اگر هر روز ما بهتر از دیروز نباشد ضرر کردیم که باید از زیبایی های دستگاه خلقت در مسیر تعالی خود بهره گیری کنیم.


وی با اشاره به این که انسان باید قدر خود را بداند تا به مراتب والا برسد، افزود: خداوند منان زمین و زمان را مسخر خود کرده است تا انسان رشد کرده و به جایگاه ارزشمندی برسد.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران، بیان داشت: در منطق قرآن، انبیاء و اولیا هیچ گاه حضرت حق جهنم و عذاب بالذات ندارد که این امور به تبع بوده و کار آفرینش است که انسان را زیبا ساخت و باید تلاش کنیم تا به عنوان موجودی ارزشی به فضایی ملکوتی برسیم.


امام جمعه آمل با بیان این که انسان باید تلاش کند تا به دنبال امور مقدس برود و اگر انسان پاک باشد کسی با او کاری ندارد، تصریح کرد: خداوند متعال به کسی جفا نمی کند که همواره باید تلاش کنیم در مسیر بهره گیری از تعالیم والای دین مبین اسلام گام برداریم.


حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: ما گناهکار بوده که به درستی خودمان را می شناسیم و باید تلاش کنیم تا در مسیر خوبی ها قدم برداشته ، احتیاط را به درستی انجام داده و مراقب حق الناس باشیم.


وی، افزود: عده ای وام های میلیاردی می گیرند که باید پرداخت کنند ولی می گویند یک طوری حل می شود که کدام نانجیب پشتیبان شما است که باید بدانید این ها حق الناس است و مدیران بانک ها و گیرندگان این وام های بدون ضابطه چگونه می خواهند در سرای آخرت پاسخگو باشند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تیم مذاکره کننده ای باید احتیاط و دقت داشته و در مسیر رهنمودهای رهبری معظم انقلاب گام بردارد، گفت: حرکت در مسیر بهره گیری از رهنمودها و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری ما را در مسیر عزت و عظمت قرار می دهد.


امام جمعه آمل با اشاره به این که بعضی از ترسوها در داخل خیلی به مذاکرات خوشبین هستند، بیان داشت: سیاست های آمریکا همواره در مسیر خباثت، پلیدی و رفتار شیطانی است که باید بدانیم شیطان بزرگ ما را رها نمی کند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که مردم مظلوم یمن تحت سخت ترین جنایات قرار دارند، افزود: نسل کشی نسبت به مردم مظلوم یمن صورت می گیرد که نباید این گونه باشه که باید از خداوند متعال بخواهیم آن ها را نجات داده و جشن پیروزی خود را بگیرند.


وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: ماه رمضان ماه برکت، نعمت و مغفرت است که باید تلاش کنیم از ظرفیت های معنوی ارزشمند آن به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است استفاده شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات