۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۲۶۸۰۰۴
با صدور پیامی صورت گرفت؛

تبریک حلول ماه مبارک رمضان به شهروندان مسلمان خواهرخوانده های شهر اصفهان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به شهروندان مسلمان خواهرخوانده های شهر اصفهان تبریک و تهنیت گفت.
حجت الاسلام ارزاني

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان طی پیامی به شهروندان مسلمان خواهرخوانده های شهر اصفهان تبریک و تهنیت گفت و ماه رمضان را مقدمه ای بر آرامش و صلح پایدار خواند.

 

وی در این پیام آورده است: برادران و خواهران عزیز ایمانی؛ زمان دوباره برای ماه مبارک رمضان فرا رسیده است، زمانی که ما را به تأمل در آیات قرآن مجید دعوت می نماید، تا برنفس خویش چنان غلبه کنیم که به صلح و آرامشی پایدار در سطوح شخصی، جامعه و در سراسر جهان دست یابیم.

 

حجت الاسلام ارزانی در ادامه می آورد: در حالی که صدها میلیون نفر از مسلمانان در سراسر جهان از صبح تا شام روزه می گیرند و برای رسیدن به عدالت، صلح و رفاه برای خانواده ها ، عزیزان و آشنایان ما دست به دعا و نماز برمی دارند، بیایید ما نیز همه اعمال و نیات مان را با هدف تقویت امت بزرگ اسلامی دوره نمایم و در تلاش برای ایجاد همدلی و تفاهم بین همه فرزندان آدم باشیم.

 

وی تأکید می کند: بیایید به مسؤولیت خطیری که به ما سپرده شده است که همانا آموزش مقدس اسلام، خردِ قرآن مادی و معنوی حمایت کنیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ادامه پیام خود می آورد: بیایید برای همه مسلمانانی که به هر نحوی از جنگ، بلایای طبیعی و بیماری در کشورهای مختلف جهان رنج می برند، دست به دعا برداریم.

 

وی افزود: در عین حال برای شما بهترین سلامتی، خوشبختی،سعادت، صلح و رفاه را آرزومندم، ما مشتاقانه بدنبال تقویت صلح ، تفاهم بین فرهنگ ها و تمدنها، توسعه همکاری های مشترک با همه شما به ویژه برای جوانان مسلمان هستیم ، بیایید دعاهایمان را در این ماه مبارک به خداوند متعال پیوند زنیم باشد تا اعمال و سخنان مان را قبول نماید و با کمک و استعانت از او قادر به کسب فضائل ،اهداف و بهترین ها در هر دو جهان باشیم. السّلام علیکم و رحمت الله و برکاته./1305/د102/ح

ارسال نظرات