۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۷۰۴۷۰
امام جمعه محمودآباد:

دستگاه قضا باید پناهگاهی مطمئن برای مظلومان باشد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که قوه قضاییه و عدلیه از ارکان مهم مدیریت نظام اسلامی بوده است، گفت: از سران قوه قضاییه تا قضات و کارکنان خدوم این قوه در استقرار عدالت اسلامی و جلب اعتماد مردم نقش اساسی دارند.
امام جمعه محمودآباد

حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با اشاره به سالروز شهادت آیت الله بهشتی و یارانشان، گفت: مزدوران استکبار جهانی برای به زانو در آوردن انقلاب، کند کردن مسیر پیشرفت نظام، تضعیف خط امام و تنها کردن معمار نظام اسلامی سلسله ترورهای چهره های مطرح انقلاب را آغاز و نفوذی های خود را برای اخلال در جریان انقلاب به اجرای برنامه ها مأمور کردند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: یکی از هولناک ترین توطئه ها انفجار حزب جمهوری اسلامی و حذف بهترین چهره های خدوم انقلاب در سرچشمه تهران به اجرا در آمد که در این اقدام رذیلانه معمار نظام قضایی انقلاب و از ارکان برنامه ریزی نظام یعنی شهید بهشتی را از ملت گرفته و بیش از 70 نفر از وزرا و نمایندگان به ویژه شهید ناطق نوری و سایر رده های مسؤولیتی به شهادت رسیدند.

 

وی با بیان این که این واقعه شرایط سختی را بر افکار عمومی تحمیل کرد، بیان داشت: قاطعیت و روح بلند امام بود که این توطئه ها را مدیریت و با تزریق اعتماد و مقاومت در بدنه جامعه از سستی و تضعیف روحیه جلوگیری و این اقدامات را بر علیه دشمن استفاده کرده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، قوه قضاییه را پناهگاهی مطمئن برای مردم مظلوم و مستضعف دانست و گفت: دستگاه قضا باید با مفسدان در جامعه به صورت جدی و قانونی برخورد کند.


حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: امام راحل از این وقایع برای گردش چرخ انقلاب و تقویت روحیات انقلابی استفاده و این برنامه های کور سبب ریشه کنی ضد انقلاب و ایجاد عزم ملی برای انهدام سراسری گروهک و مضمحل شدن تشکیلات مخوف مورد حمایت استکبار جهانی شده است.


امام جمعه محمودآباد با بیان این که سالگرد آیت الله بهشتی به عنوان نخستین رییس قوه قضاییه انقلاب اسلامی هر سال به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است، گفت: این نام گذاری بهانه ای برای ارائه عملکرد این قوه و بازنگری در عملکرد سالیانه آن شده که مسوولان قوه در گردهمایی های سالیانه به تشریح اهداف و برنامه های خود پرداخته و در عزم خود برای حل مشکلات دستگاه تاکید می کنند.


استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که قوه قضاییه از ارکان مهم مدیریت نظام اسلامی بوده است، بیان داشت: از سران قوه قضاییه تا قضات و کارکنان خدوم این قوه در استقرار عدالت اسلامی و جلب اعتماد مردم نقش اساسی دارند.


وی خاطرنشان کرد: انتظار مردم از قوه ای که با خون شهید بهشتی و صدها کادر قضایی تشکیل شده عدالت و حق محوری و دفاع از مظلوم و مقابله با دزدان قانون و متعدیان به حقوق آحاد مردم و جامعه است.

 

امام جمعه محمودآباد با بیان این که مردم توقع دارند بدون دغدغه وارد محکمه شده و با آرامش خاطر و اطمینان در استیفای حق خود از دادگاه خارج شوند، بیان داشت: دستگاه قضا باید بدون مصامحه با جریان های فساد برانگیز در کشور برخورد قانونی کند./1314/ ت302/ب1

ارسال نظرات