۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۷۱۲۶۷

جوانان و نوجوانان استان دیوانیه به فتوای مرجعیت دینی لبیک گفتند

خبرگزاری رسا ـ جوانان و نوجوانان استان دیوانیه با لبیک به فتوای مرجعیت دینی اعلی به میدانهای آموزش نظامی شتافتند.
دوره آموزش سلاح عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مشاوره خانواده آستان قدس حسینی شعبه استان دیوانیه، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری دوره های آموزش حمل سلاح و آمادگی نظامی جهت مقابله با تروریست های داعش کرد.


سید محمد الفوادی مسؤول مرکز در این باره اظهار داشت: این دوره با حمایت و توجیهات شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت آستان قدس حسینی تحت عنوان (علی اکبر) در مدارس وقف شیعه و بامشارکت بیش از 350 نفراز نوجوانان و جوانان برپا شد.


وی افزود: هدف از برگزاری این دوره لبیک به توجیهات مرجعیت دینی اعلی مبنی بر استفاده بهینه از تعطیلات تابستانی جوانان در آموزش حمل سلاح جهت رویارویی با تروریست های تکفیری است.


سید محمد الفوادی خاطر نشان کرد: این مرکز از نخستین روزهای ماه مبارک رمضان اقدام به ثبت نام جوانان و برگزاری دوره های آموزش عقاید و آموزشهای نظامی از سوی مربیان متخصص کرده و در دو روز گذشته شاهد برگزاری دوره های فشرده آمادگی جسمانی، شیوه های استفاده از سلاح کلاشینکف و همچنین آموزش مقابله با جنگ های خیابانی بوده ایم.


وی در پایان تصریح کرد: این دوره شامل آموزش هایی همچون استفاده از سلاح های مختلف در جنگ های خیابانی، مدیریت جنگ های از پیش تعیین نشده، آموزش های عقیدتی جهت ارتقای سطح آگاهی جوانان و همچنین آموزشهایی در زمینه جنگ رسانه ای وجنگ شایعه پراکنی است.

 

شایان ذکر است که این مرکز شاهد درخواست های مکرر دانش آموزان مبنی بر پیوستن داوطلبانه به صفوف نیروهای مردمی هستند./994/ب102/د

ارسال نظرات