۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۲۷۲۳۵۵

برگزاری مراسم شب‌های قدر در آستان امامزاده صالح تجریش

خبرگزاری رسا ـ ویژه‌برنامه‌های احیای شب‌های پرفضیلت قدر از ساعت 22 تا 2 بامداد در آستان امامزاده صالح(ع) واقع در تجریش برگزار می‌شود.
عبدالعلي گواهي نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه محمد رسول الله

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله و تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ویژه برنامه‌های احیای لیالی قدر در آستان مقدس امامزاده صالح(ع)، گفت: ویژه‌برنامه‌های احیا شب‌های پرفضیلت قدر در روزهای یکشنبه 14، سه شنبه 16 و پنجشنبه 18 تیرماه از ساعت 22 تا 2 بامداد در آستان امامزاده صالح(ع) واقع در تجریش برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام گواهی با اشاره به برنامه‌های لیالی قدر، تصریح کرد: مراسم روحانی احیای این سه شب از شب‌های قدر، با تلاوت آیات قرآن کریم توسط  قاری بین المللی سید محمد کرمانی آغاز و قرائت جوشن کبیر و مراسم مدیحه سرایی نیز از سوی ذاکران اهل بیت(ع) حاج حسن میرزایی و حاج هاشم تهرانی برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: زائران و مومنان خداجو همه ساله در این لیالی پر برکت با حضور گسترده در حرم مطهر و جوار مضجع شریف حضرت امامزده صالح، به احیای این شب های با فضیلت و مناجات و راز و نیاز با پروردگار متعال و توسل به ائمه اطهار(ع) می پردازند که در در شب نوزدهم مراسم سخنرانی به عهده اینجانب است که در ادامه با سر گرفتن قرآن از سوی مردم به همراه دعا و نیایش مراسم به پایان می‌رسد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران بیان داشت: مراسم سخنرانی و قرآن به سر در شب بیست و یکم از سوی حجت‎الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و در شب بیست و سوم ماه مبارک مراسم سخنرانی و قرآن به سر با حضور آیت الله سید محمد خاتمی امام جمعه موقت تهران برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام گواهی در پایان خاطرنشان کرد: آستان مقدس امامزاده صالح ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان روزه دار در ماه مبارک رمضان، پیشاپیش مقدم کلیه شرکت‌کنندگان در مراسم‌های لیالی قدر را گرامی می دارد./807/ت303/ب4

ارسال نظرات