۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۲۷۲۵۶۶
استاد حوزه و دانشگاه:

روز قدس فرصتی برای اعلام انزجار ملت ها علیه صهیونیسم غاصب است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که ملت ایران در روز قدس همدلی و همزبانی خود را نمایش می گذارد، گفت: روز قدس فرصتی برای اعلام انزجار ملت ها علیه صهیونیسم غاصب است.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده ، استاد حوزه و دانشگاه، درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به در پیش بود روز جهانی قدس، گفت: روز قدس یک تفکر جهانی بر گرفته از اندیشه ناب امام راحل بود که صادر شده است.


امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که ملت ایران در روز قدس همدلی و همزبانی خود را نمایش می گذارد، بیان داشت: این روز بزرگ و با عظمت روز همدلی و همزبانی است که ملت ما به نحوی شایسته و گسترده در راهپیمایی حضور پیدا می کنند.


وی با بیان این که ملت ایران همواره در مسیر حمایت از مظلومان قرار دارد، افزود: برادران روزه دار ما با دهان روزه خون دادند تا عزت و صلابت نظام اسلامی بماند که باید این راه ارزشمند را ادامه دهیم.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس بر همگان فرض بوده که به لطف الهی مردم ما همواره و در همه عرصه های مورد نیاز حضوری گسترده و با بصیرت داشتند.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که همه اقشار و گروه های مختلف مردمی باید در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور داشته باشند، افزود: اهتمام شایسته ای باید در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی صورت گیرد.


امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخی شایسته به همه دشمنان اسلام و انقلاب است، گفت: همه ما باید در این راهپیمایی بزرگ حضور پیدا کرده و اعلام کنیم که هستیم.


وی با اشاره به این که انسان باید همدردی نسبت به مظلومان و ستمدیدگان داشته باشد، افزود: باید با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به مردم مظلوم اعلام کنیم آه و نجوای مظلومانه شما را می شنویم و قلبمان از دردهایتان ناله می گیرد.


استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی به ایادی استکبار جهانی بوده و پاسخی مناسب به آنان داده خواهد شد.


حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: دشمن از اجتماعات، همدلی و همزبانی ملت های مسلمان می ترسد و لانه عنکبوتی آنان سست بوده که آن را بر سرشان خراب می کنیم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات