۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۳
کد خبر: ۲۷۳۰۰۸
استاد حوزه علمیه:

طرح دشمنان در آخرالزمان، جایگزینی عصیان به جای اطاعت الهی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اصغری حسامیه با اشاره به ویژگی‌های آخرالزمان، گفت: مهم ترین حربه دشمنان مبارزه با نمادهای الهی است و تمام تلاش‌شان برای زمینه‌سازی حکومت جهانی شیطان صورت می‌گیرد.
آخرالزمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام علیرضا اصغری حسامیه، استاد حوزه علمیه، بامداد امروز در مراسم احیای شب قدر که در مسجد المهدی زاهدان برگزار شد، گفت: شب قدر شبی است که انسان برای شناخت تکلیف خود باید امام خود را بشناسد.

 

وی ادامه داد: در شب قدر باید چیزهایی باارزشی را به دست آورد گاهی نهایت آرزوی ما در شب قدر بخشش خداوند است مطابق روایات، خداوند نسبت به بندگان مؤمن خود سختی به خرج نمی‌دهد از این رو در رحمت خداوند بسته نیست بلکه ما پا بسته هستیم.

 

حجت الاسلام اصغری حسامیه با اشاره به ویژگی‌های آخرالزمان عنوان کرد: امروزه بحث از آخرالزمان فراوان است و می‌توان آن را اینگونه تعریف کرد که دوره‌ای است که دشمن برای انسان‌مدار کردن تفکرات آدمی در تلاش است او می‌خواهد حرفی از خدا و آخرت نباشد بلکه همه چیز در انسان خلاصه شود.

 

وی افزود: دومین ویژگی آخرالزمان این است که با اوامر الهی مبارزه شود دشمن می‌خواهد همه گناه‌کار شوند اما نمی‌داند که خدا نیز او را بازی می‌دهد خدایی که ماه‌هایی همچون رجب، رمضان و محرم را قرار داده مگر می‌شود گریه‌کن امام حسین(ع) را بهره‌مند نکند؟!

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به روایتی از پیامبر بیان کرد: امشب ملائک در همه مکان‌ها به جز خانه‌هایی که در آنها سگ وجود داشته باشد، شراب موجود باشد و زنا صورت گرفته باشد، حضور دارند امروز مشاهده می‌کنیم که مراوده با سگ در حال رواج است چرا اینگونه سبک غربی را ترویج می‌دهند زیرا سگ نجس است چرا به عنوان مثال از گوسفند در فیلم‌های غربی استفاده نمی‌‍‌شود زیرا امام صادق فرمود اگر امکان پرورش گوسفند و مرغ را در خانه دارید، این کار را انجام دهید.

 

وی تصریح کرد: طرح دشمنان، جایگزینی عصیان الهی به جای اطاعت الهی است مهم ترین حربه آنان نیز مبارزه با نمادهای خداوند است و تمام تلاش‌شان برای زمینه‌سازی حکومت جهانی شیطان صورت می‌گیرد در تمامی حوزه‌ها می‌خواهند شیطان را جایگزین خدا کنند.

 

حجت الاسلام اصغری حسامیه به گروه‌های تکفیری اشاره و اضافه کرد: داعشی‌ها نباید مسلمان پنداشته شوند آنان انسان‌هایی نادان هستند به دستور اسراییل و غرب با نام اسلام جنایت می‌کنند امروز یمن از سوی عده‌ای به ظاهر مسلمانان بمباران می‌شود.

 

وی تأکید کرد: طبق روایتی از معصومان، در خصوص وضعیت مسجد در آخرالزمان به ما هشدار داده شده است فرموده‌اند مساجد به ظاهر آباد اما از هدایت خالی می‌شوند، افراد به مسجد می‌آیند اما نماز نمی‌خوانند، مسجد محل تجارت می‌شود، افراد درون مسجد از خدا نمی‌ترسند و برای خوردن و غیبت کردن دور هم جمع می‌شوند، از مساجد دزدی می‌شود و امام جماعتی که مردم پشت سر او نماز بخوانند پیدا نمی‌شود./831/پ202/ب4

ارسال نظرات