۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۴
کد خبر: ۲۷۳۵۴۰
امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان:

مردم فلسطین به جرم آزادی خواهی مورد تجاوز صهیونیست ها قرار گرفته‌اند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت مشهد اردهال با اشاره به این سخن پیامبر اسلام(ص) که فرمود «کسی که صدای فریاد مسلمانان را بشنود و اعتنا نکند، نمی توان خود را مسلمان بنامد»، گفت: مردم مسلمان و مظلوم فلسطین به جرم آزادی خواهی مورد تجاوز صهیونیست ها قرار گرفته‌اند.
حجت الاسلام محمد عباسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان،  حجت الاسلام محمد عباسی، امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان شامگاه پنجشنبه بعد از مراسم جزء خوانی قرآن کریم در آستان مقدس علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان، با تسلیت ایام شهادت امیرالمؤمنان(ع)، گفت: اشخاصی که در جامعه دارای جایگاه و شهرت هستند، مسؤولیت آنها بیشتر است.

 

وی افزود: زنانی که برای انجام امری از منزل خارج می شوند، نباید پوششی داشته باشند که جلب توجه کنند و امیرالمؤمنان(ع) در این زمینه می فرماید در آخرالزمان زنانی پیدا می شوند که خود را می آرایند، برهنه می شوند، از دین بیرون می روند، اهل فتنه هستند و به سمت شهوت حرکت می کنند.

 

حجت الاسلام عباسی با اشاره به این که وضعیت پوشش برخی از افراد جامعه مایه تأسف است، گفت: خداوند می فرماید کسانی که اهل فتنه و در معرض قرار دادن خود در منظر نامحرمان هستند، اهل جهنم خواهد بود.

 

امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان گفت: زنانی نیز در جامعه هستند که اهل عفت، حجاب و حیا هستند که خداوند و اهل بیت(ع) از آنها راضی و همچنین موجب خیر و برکت در جامعه هستند.

 

مستکبران عالم عقوبت ظلم های خود را خواهند دید

وی با اشاره به این که قرآن یکی از عوامل خوشبختی انسان را ایمان به آخرت می داند، گفت: کسانی که مواظب چشم، زبان، گوش و حلال و حرام خدا نیست آمرزیده نخواهد شد و کسانی که ایمان به آخرت دارند حقی کسی را ضایع نمی کنند.

 

به گفته وی، یکی دیگر از عوامل خوشبختی از منظر قرآن کریم، شکرگزاری است، از این رو انسان باید شکرگزار سلامتی، جوانی، مال، جایگاه و هر  آنچه خداوند عطا کرده است باشد.

 

حجت الاسلام عباسی با اشاره به این که برخی با یک امضای باطل، دنیا و آخرت خود را از بین می برند، گفت: برخی به ظاهر افراد مؤمنی بوده‌اند، اما به علت قانع نبودن به حق خود، خلاف قانون عمل کرده اند و هم اکنون در گوشه زندان قرار دارند.

 

امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان گفت: خداوند در آیه 15 سوره سبأ می‌فرماید بخورید از آنچه خداوند به شما عطا فرموده و شکرگزار خداوند باشید.

 

وی با اشاره به این که خداوند می فرماید پیامبر اسلام(ص) برای همه بشریت است و مختص اعراب نیست، گفت: در آیه 52 سوره سبأ خداوند به مستکبران هشدار می دهد که اگر دنبال تکبر و زورگویی باشید، عقوبت آن را خواهید دید.

 

کاخ سفید محل اخذ تصمیمات جنایتکارانه است

به گفته وی، در جهان امروز برخی کشورها با روحیه استکباری و استعماری خود منابع مسلمانان را غارت می کنند، گفت: در یمن بیشتر از صد روز است که مردم بمباران می شوند و همچنین در غزه شاهد جنایات وحشتناک اسرائیل بودیم که خداوند ظلم آنها را به خودشان باز خواهد گرداند.

 

حجت الاسلام عباسی با اشاره به این که خداوند زورگویان عالم را به ظلم خود دچار خواهد کرد، گفت: روز قدس کمکی به مردم فلسطین است که باید در سایه امنیت ایران اسلامی از مردم مظلوم فلسطین و یمن حمات کنیم.

 

امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان گفت: پیامبر اسلام(ص) فرمود کسی که صدای مسلمانان را بشنود و اعتنا نکند، نمی تواند خود را مسلمان بنامد.

 

وی با اشاره به این که جرم مردم فلسطین آزادی خواهی است و به همین جرم مورد تجاوز صهیونیست ها قرار می گیرند، گفت: امروز شاهد تصمیات جنایتکارانه در کاخ سفید هستیم که امیدواریم همان کاخ محل دفنشان باشد./1307/پ202/ح

ارسال نظرات