۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۷۴۱۰۴
پس از 55 روز اعتصاب؛

شیخ خضر عدنان آزاد شد

خبرگزاری رسا ـ جنبش جهاد اسلامی فلسطین آزادی یکی از رهبران این جنبش پس از تحمل 55 روز اعتصاب غذا و وادار کردن دشمن صهیونیستی به پذیرش خواسته‌های خود را به وی تبریک گفت.
آزادي شيخ خضر عدنان

به گزارش خبرگزاری رسا، خانواده شیخ خضر عدنان اسیر فلسطینی که 55 روز در اعتصاب غذا به سر می برد، اعلام کردند که طرف صهیونیستی بامداد امروز در اقدامی ناگهانی این اسیر فلسطینی را آزاد کرده است و وی در حال ورود به شهرک عرابه در نزدیکی شهر جنین است.

 

جنبش جهاد اسلامی خواستار مشارکت تمامی اقشار ملت فلسطین در مراسم جشن آزادی شیخ عدنان شد که قرار است راس ساعت 6 عصر در شهرک عرابه در نزدیکی جنین برگزار شود.

 

رنده موسی همسر شیخ عدنان خاطر نشان کرد که وی طی تماسی تلفنی این خبر را به خانواده‌اش داده است و راس ساعت 6 صبح وارد شهرک عرابه شده است.

 

این در حالی است که بر اساس توافق قبلی میان اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی و شیخ عدنان که منجر به لغو اعتصاب غذای وی شد، قرار بود طرف صهیونیستی این رهبر اسیر فلسطینی را در ساعت‌های ظهر امروز آزاد کند، اما در اقدامی ناگهانی در ساعات بامداد او را آزاد کرده است تا مراسم استقبال رسمی و جشن و سرور به خاطر آزادی وی که برای دومین بار اداره زندان‌های صهیونیستی را به تسلیم در برابر خود واداشت، صورت نگیرد./994/ب102/د

ارسال نظرات