۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۲۷۴۱۱۵
اعتراف وزیر رژیم صهیونیستی:

دو صهیونیست ناپدید شده در غزه از نظامیان ارتش هستند

خبرگزاری رسا ـ وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که دو صهیونیست ناپدید شده در غزه از نظامیان ارتش هستند.
نظامي صهيونيست

 

به گزارش خبرگزاری رسا، گلعاد اردان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شب گذشته اعتراف کرد که دو صهیونیست ناپدید شده در باریکه غزه که احتمال می رود جنبش مقاومت اسلامی حماس آن‌ها را به اسارت گرفته باشد، از نظامیان ارتش هستند.

 

گلعاد اردان در گفت وگو با شبکه 2 تلویزیون رژیم اشغالگر قدس خاطر نشان کرد که تل آویو نباید اسرای فلسطینی را آزاد کند، بلکه باید جنبش حماس را برای آزادی این نظامیان اسیر تحت فشار قرار دهد.

 

وی افزود آزادی اسرای فلسطینی به منزله بازگشت آنان به عرصه عملیات های ضد صهیونیستی است؛ همان طوری اسرای آزاد شده در جریان مبادله شالیت چنین کاری را انجام دادند.

 

اردان که عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی است تاکید کرد که تا قبل از اعلام رسمی خبر اسارت این دو نظامی صهیونیستی، نمی دانست که آن‌ها از سوی جنبش حماس به اسارت گرفته شده‌اند.

 

رسانه‌های صهیونیستی روز پنجشنبه گذشته از ناپدید شدن دو نظامی صهیونیستی در باریکه غزه خبر دادند که یکی از آنها آبراهام منگستو نام دارد و از مهاجران اتیوپیایی تبار است.

 

مراجع صهیونیستی اعلام کرده‌اند که جنبش حماس این نظامیان صهیونیستی را به اسارت گرفته است. این در حالی است که حماس قبل از این نیز در جریان جنگ غزه دو نظامی ارتش صهیونیستی به نام های شائول آرون و هدار گولدن را به اسارت گرفته بود./994/ب102/د

ارسال نظرات