۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۲۷۴۳۶۶

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از مسؤولان، علما و روحانیان استان برگزار شد.
توديع و معارفه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ظهر امروز در سالن اداره برق ارومیه برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، آیت الله قریشی و حجت الاسلام والمسلمین دیرباز از اعضای خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و معاونان سازمان اوقاف از میهمانان ویژه این مراسم بودند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی، معاون امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی و جمعی از روحانیان شیعه و سنی نیز در این مراسم حاضر بودند.

 

در ابتدای مراسم حجت الاسلام مصائبی ضمن ارائه گزارش عملکرد اوقاف و امور خیریه در چهار سال گذشته، برای مدیرکل جدید آرزوی توفیق کرد.

 

حجت الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی نیز در این مراسم از مسؤولان و همکاران اوقاف خواست تا او را در پیشبرد اهداف نظام و سازمان اوقاف یاری کنند.

 

در ادامه مراسم با قرائت احکام از سوی حجت الاسلام والمسلمین نوروزنژاد، مسؤول امور روحانیان سازمان اوقاف، از تلاش ها و خدمات حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی قدردانی و حجت الاسلام ناصر جوانبخت به عنوان مدیرکل جدید اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی معرفی شد.

 

گفتنی است، حجت الاسلام علی مصائبی هفتم تیرماه سالجاری با حکم رییس سازمان اوقاف و امور خیریه طی مراسمی به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی معرفی شد.

 

حجت الاسلام مصائبی در طول چهار سال تصدی گری اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است که رتبه برتر کشوری اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در چهار سال پیاپی گواهی بر این ادعاست.

 

گفتنی است، حجت الاسلام ناصر جوانبخت پیش از این مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه بود./936/پ202/ب4

ارسال نظرات