۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۲۷۶۷۸۵
مسؤول دارالقرآن تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد؛

اجرای زنده ۳ طرح قرآنی ۱۴۴۹ استان بوشهر از شبکه قرآن سیما

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از اجرای زنده سه طرح قرآنی ۱۴۴۹ استان بوشهر از شبکه قرآن سیما خبر داد و گفت:
دارالقرآن

به گزارش خبرگزای رسا در بوشهر، عبدالسین ناصری، مسؤول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر صبح امروز در جمع برخی مسؤولان فرهنگی استان گفت:گروه تلویزیونی 1449 از شبکه قرآن با حضور سیداقبال واحدی، مجری توانمند صدا و سیما اقدام به پخش زنده سه برنامه قرآنی در استان بوشهر خواهد کرد.

 

مسؤول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود:طرح ملی قرآنی 1449 با محوریت حفظ سوره مبارکه یاسین و به یمن هزار و چهارصد و چهل و نهمین سال نزول قرآن کریم 4 مرداد 94 در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: این طرح با محوریت اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر و همکاری دستگاه های فرهنگی استان در روزهای پنجم مرداد 94 در مصلای جمعه خورموج و ششم مرداد 94 در مصلای جمعه دیر برگزار خواهد شد.

 

ناصری اظهار داشت: این برنامه با حضور اساتید، قاریان، حافظان و پیشکسوتان و فعالان قرآنی استان و اعضای مؤسسات و مراکز قرآنی برگزار می‌شود و مصاحبه با مؤسسه محوری، خانواده قرآنی و اجرای گروه تواشیح از برنامه‌هایی خواهد بود که در این طرح اجرا خواهد شد./833/د102/ح

ارسال نظرات